مینا وحید| ازدواج مینا وحید

مینا وحید از ماجرای آشنایی با همسرش می گوید

مینا وحید از ماجرا آشنایی اش با همسرش می گوید. داستان تراژدی عشق اول مینا وحید به چه سرانجامی رسید؟

مینا وحید از ماجرای آشنایی با همسرش  می گوید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مینا وحید در مصاحبه ای درمورد زندگی عشقی اش اینگونه گفت: من خیلی سخت گیرم ، همش منتظرم که یک روزی عاشق بشم. در سن کم (19 سالگی) عشق را تجربه کردم که بابام فهمید و تلفن هایم خونه را کشید تا اینکه هفته بعد پسره با خانواده اش آمد خواستگاری که بابام قبول نکرد. 

او ادامه داد: خیلی گیم بازی می کنم ، «کلش رویال» ، «کلش آف کلنز» و پلی استیشین بیشترین تفریحات اوقات فراغتم هستند ، البته یوگا هم کار می کنم و کتاب هم می خوانم. 

پدر مینا وحید سالهای به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا بود و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت. مرگ پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد تا یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

وی با بازی در فیلم سینمایی دوران عاشقی در سال 93 به کارگردانی علیرضا رئیسیان نام خودش را بر سر زبانها انداخت ، بازی او دراین فیلم تحسین منتقدین را برانگیخت ، وحید دراین فیلم با ستارگانی چون لیلا حاتمی ، شهاب حسینی ، فرهاد اصلانی ، بیتا فرهی و پرویز پورحسینی همبازی بود.

مینا وحید برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله، بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شد. او با فیلم "بعد از تو" باعنوان انگلیسی"One Night In Tehran" جایزه بهترین بازیگر زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کرد.

مینا وحید درمورد علاقه مندی های خودش اضافه کرد: قبل از آنکه بازیگر شوم دانشجوی کارگردانی سوره بود که بنا به دلایلی از ترم چهار دانشگاه را رها کردم و بعد از آن هفت یا هشت شغل را امتحان کردم.  در 22 سالگی آموزشگاه رانندگی داشتم و در 25 سالگی خرید و فروش زمین می کردم و بعد 4 – 5 سای مدرس زبان بودم.سپس حدود 3 ماه هم مهماندار بودم که برای شخصیت من سخت بود تا اینکه رها کردم و در نهایت برای فوق لیسانس دوباره به راه خودم در بازیگری بازگشتم

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید