احسان نواب صفوی| حواشی احسان نواب صفوی

احسان نواب صفوی در گیر وبند زندان| جزئیات

احسان نواب صفوی بازیگر و وکیل مطرح ایرانی چندی پیش درگیر داستان قضایی شد و پرونده وکلتش توقیف شد. شاکی پرونده درخواست حبس داد.

احسان نواب صفوی در گیر وبند زندان| جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است؛ پدرش سال ها قاضی و وکیل بود و حالا حسام این شغل را ادامه می دهد. اگر فکر می کنید او مدتی است که کم کار شده به خاطر به ثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست. او در حال حاضر موسسه حقوقی نواب صفوی را تاسیس کرده تا در این موسسه به طور خاص در خدمت هنرمندان باشد تا در صورت بروز مشکل به آنها مشاوره و کمک ارائه کند. 

البته اگر فکر می کنید مدتی است که کم کار شده بخاطر بثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست ، او از سال1383 یک موسسه حقوقی تاسیس کرده است. 

اوایل اردیبهشت ماه 1400 برگه حکم جلب سیاری توسط شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای فرهنگ و رسانه تهران منتشر شد که در آن فردی به تحمل 91 روز حبس تعزیری و 51 میلیون جزای نقدی در حق دولت محکوم گردیده است

حسام نواب صفوی

 

بعدا با اطلاع رسانی های انجام شده مشخص شد شاکی ایشان خانم فاطمه عسکری حاتم آبادی فراهانی می باشد که به دلیل تهدید و افتراء شکایت کرده است. این خانم که از 7 تیر 1386 با ایشان آشنا شده و قرار بود با وی ازدواج کند اما در این عشق و عاشقی خانه اش را از دست داده و حالا از سال 94 مبتلا به تومور مغزیست. 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید