امین حیایی | اینستاگرام امین حیایی | امین حیایی بازیگر

همسر اول امین حیایی کیست؟ | حواشی ازدواج امین حیایی

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. در ادامه حواشی اولین ازدواجش را بخوانید.

همسر اول امین حیایی کیست؟ | حواشی ازدواج امین حیایی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

امین حیایی

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بوده و حاصل ازدواجش با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. مونا بانکی پور از خرداد ماهی های قبل از انقلاب بوده و پدرش امیر همایون بانکی پور، هنرپیشه سینما نیست.مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسرش دارا حیایی، در اکران فیلم شعله حضور یافت. ونا بانکی پور همسر سابق امین، بازیگر و کارگردان سینما می باشد که دیگر کم فعالیت می کند. خانم بازیگر به دلیل نوع استایل متفاوت و مردانه ای که دارد مورد انتقاد کاربران قرار می گیرد و برای خیلی ها عجیب و جای سوال است که او چرا به این شکل لباس می پوشد.

حیایی نخستین بار، با مونا بانکی پور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج نیز پسری بنام دارا می‌باشد کـه متولد سال 1375 اسـت.به گزارش سایت پارس ناز حیایی و بانکی پور مدتی پس از تولد فرزندشان از هم جدا شدند. اگر بخواهیم مونا بانکی پور را بیشتر معرفی کنیم، میتوانیم ایفای نقش او در سریال خواب و بیدار را مثال بزنیم، او دراین سریال پر بیننده نقش همسر دانیال حکیمی را بازی می‌کرد.

خانم بانکی پور بعد ها بـه بیرون از کشور مهاجرت کرده و با توافق امین حیایی حضانت پسرشان را بر عهده گرفته اسـت. مونا بانکی پور در حال حاضر فعالیت هنری ندارد. حیایی و بانکی پور تا بحال در مورد علت اصلی طلاق شان صحبت نکرده اند و اخبار رسمی دراین موضوع وجود ندارد.

 همسر اول امین حیایی

امین حیایی در گفتگو ای درمورد طلاق خود گفته بود: مـن از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر شخصی دوست می‌ شدم می‌ خواستم باهاش ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یکسال نیز با همسرم زندگی نکردم و بـه طلاق منجر شد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید