سید جواد هاشمی| حواشی سید جواد هاشمی در مهلا

سرافکندگی مادر سید جواد هاشمی بخاطر پسرش| سید جواد هاشمی به گریه افتاد|فیلم

سید جواد هاشمی وسط برنامه گریه افتاد. مهمان برنامه یک حرفی زد که سید جواد هاشمی را غمگین کرد.

سرافکندگی مادر سید جواد هاشمی بخاطر پسرش| سید جواد هاشمی به گریه افتاد|فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سید جواد هاشمی بازیگر و مجری برنامه های مذهبی ایران در یکی از قسمت ها برنامه مهلا گریه اش گرفت. مهمانش با بازی گرفتن عواطف سید جواد هاشمی او را به گریه انداخت.

 

حضور سید جواد هاشمی در جبهه

سیدجواد هاشمی وقتی که ۲۰ ساله بود با تشویق مادرش و عشق و علاقه خودش در سال ۱۳۶۴ تصمیم گرفت به جبهه برود ولی به علت اینکه قدش کوتاهی داشت به شادگان رفت تا از آنجا با تیپ قدس خوزستان اعزام شود چند وقتی در بخش تبلیغات گردان محمد رسول الله بود تا این که به جبهه رفت و در جبهه با رسول ملاقلی پور کارگردان معروف آشنا شد.

سیدجواد هاشمی درباره اعتقادات دینی مادرش چنین گفت:مادرم خیلی مذهبی بود، روی سردر خانه یک تابلو نوشته بود که هر که باشد با خمینی بد گمان/ حق ندارد پا نهد در این مکان … من تمامی زندگی ام را مدیون مادرم هستم، واقعا او را دوست دارم شما فکر کنید یک پسر بیشتر نداشت و آنرا به طرف جبهه هل می داد! سرافکنده بود که شهید نشدم، البته هنوز هم امیدوار است که مادر شهید شود.

او در سریال مختارنامه نقش طبیان، سردار سپاه امام حسن مجتبی را بازی کرد. مختارنامه، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی و قیام مختار ابوعبید ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید