احسان علیخانی| عصر جدید احسان علیخانی

احسان علیخانی سکه یک پول شد| توهین بی شرمانه به احسان علیخانی

گزارشگر خبر 20 و 30 احسان علی خانی را سکه یک پول کرد.

احسان علیخانی سکه یک پول شد| توهین بی شرمانه به احسان علیخانی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی ایران میباشد. احسان علیخانی در سال 1360 به دنیا آمده است. احسان علیخانی اصالتا تهرانی اشت. احسان علیخانی در دانشگاه شریف درس خوانده است. احسان علیخانی فعالیت های پرطرفدار زیادی را کارنامه خودش دارد.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. 

 او به جز مجری گری در حرفه های تهیه کنندگی، دستیار کارگردان و کارگردانی نیز فعالیت دارد.

احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش کوچکترین فرزند خانواده است. مادر احسان پرستار بازنشسته است و او می گوید که بهترین دوست و رفیقش مادرش است.

احسان علیخانی

او با دیدن اجرای جواد یحیوی به مجری گری علاقه مند شد. نخستین برنامه زنده ای که اجرا کرد در سال 1380 بود. برنامه های ماه عسل، صبح آمد و سه ستاره جزو اجرارهای برتر او هستند. او اولین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری جلوی دوربین رفت. او پس از اجرای برنامه ماه عسل و جزر و مد بسیار معروف شد و تبدیل به یک چهره شد. او این روزها مجری برنامه عصر جدید که مسابقه استعدادیابی است، می باشد.

او درمورد فعالیت کاری اش اینگونه می گوید: 

من در ابتدا با باشگاه مهر ورزان جوان همکاری کردم و در برنامه ی پسرای ایرونی که تابستان ۸۳ پخش شد معرفی شدم .برنامه ی بسیار خوب و محبوبی بود خیلی دوست دارم دوباره این کار را تجربه کنم .بعد هم وارد شبکه ی ۳ شبکه ی جوان و محبوب خودم شدم همین جا باید از نادر کاشانی بسیار تشکر کنم که حکم یک پدر دلسوز را برای من داشته و دارد.

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند، اینگونه گفت : خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

احسان علیخانی

کارنامه احسان علیخانی

علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه جزر و مد با برنامهٔ ماه عسل به شهرت رسید. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است. علیخانی تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) و برف آخر (۱۴۰۰) را در کارنامه دارد.

 

احسان علیخانی

او در ادامه درمورد تحصیلاتش اشاره کرد: 

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم. به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم.

حواشی احسان علیخانی

در تیر ماه سال ۱۳۹۴ شایعات و البته گمانه‌زنی‌هایی راجع به دستمزد پرداختی به احسان علیخانی مطرح شد که خبر می‌داد او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل طلب کرده‌است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق تهیه کنندگی دریافت کرده‌است. وی همچنین در یکی از قسمت‌های این برنامه واکنش تندی به انتقادات اخیر نشان داد و اظهار داشت درآمد فیلم‌برداری مجالس عروسی از یک تهیه‌کننده با سابقهٔ تلویزیون بیشتر است.این مسئله انتقادات زیادی را برانگیخت که چرا باید در شرایطی که بسیاری از مردم عامه ایران با بحران اقتصادی مواجه‌اند و حتی قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادی عدیده‌ای رو به رو هستند افرادی این چنین کسب ثروت کنند و حتی در برنامه‌هایی که پیش از این رنگ و بویی دینی به خود گرفته و احساسات مردم را درگیر کرده به دنبال کسب درآمدهای نا متعارف باشند.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در نهایت در یکی دیگر از قسمت‌های برنامهٔ ماه عسل در تاریخ ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۹۴ رقم مذکور را نپذیرفت و ادعا کرد مبلغ دستمزد وی ۴۵ میلیون تومان می‌باشد. او همچنین اظهار داشت این مبلغ برای یک سال تلاشش به منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلمبرداری برای ویژه نامهٔ ماه عسل است.

ماه رمضان سال‌های اخیر با برنامه ماه عسل و برنامه ماه عسل با نام احسان علیخانی گره خورده اسـت. علیخانی مجری پر حاشیه‌ ای اسـت کـه درکنار طرفداران بسیار، منتقدان سرسختی هم دارد. او کـه از همان دوران مدرسه مسئول برپایی برنامه‌ های مناسبتی و فرهنگی بوده امروزه نیز مجری تمام و عیار برنامه‌ های مناسبتی بـه حساب می آید.

او همچنین درمورد عدم تطابق رشته تحصیلی اش و شغلش هم اشاراتی می کند. من خیلی به کارگردانی و بازیگری علاقه داشتم اما در مقطع پیش دانشگاهی که بودم خیلی مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که به مقوله ی هنر به عنوان شغل دوم نگاه کنم بنابر این خوب درس خواندم و مدیریت بازرگانی قبول شدم . اما در کنار آن در این زمینه هم فعالیت میکردم.  

احسان علیخانی احسان علیخانی

دیدگاه خود را ارسال کنید