اخبار سلبریتی| ایرج نوذری| ازدواج ایرج نوذری

عکس جنجالی از همسر خارجی ایرج نوذری| حواشی ایرج نوذری

عکس همسر اسپانیایی ایرج نوذری منتشر شد و در صفحات فضا مجازی دست به دست میشود.

عکس جنجالی از همسر خارجی ایرج نوذری| حواشی ایرج نوذری
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ایرج نوذری (متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲) هنرپیشه و قهرمان کونگ فو ایرانی، ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری می‌باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان‌شناسی است.

ایرج نوذری

 

او به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و هم اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد.

وی در اواخر مهر ماه سال ۱۳۹۴ در یک مسابقه اسب‌دوانی دچار سانحه شد. اولین بار در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم سینمایی اوینار وارد دنیای بازیگری شد. نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۱۳۷۵ با حضور در مجموعه سرنخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد تجربه کرد. در سال ۱۳۷۰ با یک دختر اسپانیایی ازدواج کرده است این زوج صاحب دو دختر بنام های دلربا و دلناز دارد تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده است.

ایرج نوذری

 

ایرج نوذری از موضوع بیماری اش می گوید: 

اگر من نخواستم موضوع بیماری بسط پیدا کند و همه باخبر شوند به این دلیل بود که اصولا معتقدم , بیماری اتفاق خوبی نیست که بخواهی مدام آن را بگویی و گسترده اش کنی. از طرفی، مادر، خواهر و حتی شوهرخواهرم اینقدر نسبت به این موضوع حساس هستند و نگران من می شوند ,که دوست نداشتم با انتشار این خبر نگرانی آنها دوچندان شود.

اما به به هر حال از آنجایی که به قول جوان ها من دیگر تابلو شده ام، کافی است پایم به درمانگاه برسد، همه همه چیز را می فهمند و خبر دهان به دهان می چرخد. آن وقت اگر کسی از من بپرسد، دیگر نمی توان دروغ بگویم و حاشا کنم. 

دیدگاه خود را ارسال کنید