اخبار سلبریتی| ایرج نوذری| شب های مافیا ایرج نوذری

عصبانی شدن ایرج نوذری از مسخره بازی حامد آهنگی| ایرج نوذری در شب های مافیا| فیلم

ایرج نوذری بخاطر مسخره انگلیسی حرف زدن حامد آهنگی از کوره در رفت.

عصبانی شدن ایرج نوذری از مسخره بازی حامد آهنگی| ایرج نوذری در شب های مافیا| فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ایرج نوذری متولد 1342 می باشد. ایرج نوذری دکتری زبان شناسی دارد. ایرج نوذری با یک خانم اسپیولی ازدواج کرد. ایرج نوذری دارای دو دختر به نام های دلربا و دلناز می باشد. ایرج نوذری پسر ارشد منوچهر نوذری است.

ایرج نوذری در یکی از قسمت های برنامه شب های مافیا حضور یافت. ایرج نوذری از مسخره کردن انگلیسی زبان ها توسط حامد آهنگی عصبانی شد و واکنش او رسانه ای شد. 

بیوگرافی ایرج نوذری

ایرج نوذی متولد 7 اسفند 1342 در تهران ، بازیگر و مجری ورزشکار است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی می باشد که به زبان های مختلف بین المللی تسلط دارد و رئیس امور بین الملل رشته کونگ فوی ایران است. 

ایرج نوذری

 

در سال 1343 در هفتمین روز از اسفندماه متولد شده است که اصالتا اهل کاشان می باشد. ایشان هنرپیشه و قهرمان کونگ فو ایرانی است که از 7سالگی این حرفه را آغاز کرده.. او فرزند منوچهر نوذری یکی از بهترین بازیگران و مجریان و کارگردان های بزرگ کشورمان می‌باشد.حضور پدری همچون منوچهر باعث شد که ایرج نوذری نیز به بازیگری علاقمند شود و به خاطر استعداد ذاتی که در هنرپیشگی دارد عملکردی بسیار درخشان را داشته باشد. 

ایرج نوذری و همسر خارجی اش

 او سال 1370 ازدواج کرده است و همسرش اسپانیائی است و دو دختر به نامهای دلربا و دلناز دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوذری، از پیشکسوتان ورزش کونگ فو در ایران بوده است. وی هم اکنون ریاست امور بین الملل فدراسیون کونگ فوی ایران را برعهده دارد. وی به چندین زبان از جمله سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

ایرج نوذری

 

ایرج نوذری

 

او درمورد خودش اینگونه می گوید: 

فعالیتم را در زمینه هنر و ورزش از همان کودکی آغاز کردم ، پیشرفت‌ هایم را مرهون تشویق‌ های پدرم منوچهر نوذری هستم. وقتی 3 سال بیشتر نداشتم در مدرسه رازی که از مطرح ترین مراکز علمی کشور بود و دروس آن توسط اساتید فرانسوی تدریس می‌ شد، شروع به تحصیل علم کردم. 

در ابتدا مردم تصور می کردند که ایرج نوذری به دلیل معروف بودن پدرش توانسته وارد فعالیت هنری بشود، ولی او پس از فعالیت هایی که داشت خودش را به همه اثبات کرد.

او در ۲۱ مهر ۱۳۹۴ در یک مسابقهٔ اسب‌دوانی دچار سانحه شد.

ایرج نوذری

 

فعالیت های ایرج نوذری قبل از انقلاب

از فروردین 1357 وقتی 15 ساله بوده رسما درکنار پدر حضور در رادیو را تجربه کرد. در سال های قبل انفلاب هم وقتی بچه تر بوده نیز در برنامه شما و رادیو در کنار پدرش بازی می کرد، بعد انقلاب هم در برنامه صبح جمعه با شما حضور داشته است. بعد از سال ها کار رادیو بصورت رسمی در سال 1370 وقتی 28 ساله بود با فیلم اوینازجلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم آخرین تلاش بازی کرد. 

فعالیت های هنری ایرج نوذری

استاد ضرب‌های کوبه‌ ای و ضرب‌ های هندی تبلا و طبله نیز می‌ باشد. از جمله فعالیت های موسیقیایی اش نواختن موسیقی فیلم‌ های بای‌ سیکل ران ،گفتگو با باد و موسیقی متن مسابقه ستاره‌ ها و همینطور موسیقی مسافری از هند به عهده ایرج نوذری بوده است.

ایرج نوذری

 

همسر اسپانیولی ایرج نوذری 

ایرج نوذری درمورد همسرش و ویژگی های شخصی او اینگونه گفت: همسرم مشاور و کارشناس حرفه ای در انتخاب کاری ام بوده و هست و اگر بنده موفقیت و محبوبیتی بین مردم کسب کردم ، سرچشمه آن همسرم بوده و هست. ایشان همسری نمونه و عروسی ویژه و خاص برای خانواده نوذری هستند. همسرم بی نظیر ، نمونه ، فداکار و حضوری پررنگ در بخش های مختلف زندگی مشترک داشته و دارد ، او استاد زبان آلمانی و متخصص پوست و زیبایی است.

دختر بزرگ ایرج نوذری دلناز در مالزی درس میخواند و من جمله دانشجو های فعال می باشد و  گویا می خواهد دکترای تغذیه بخواند و دختر کوچک او دلربا هم دوست دارد دکترای موسیقی بگیرد.

ایرج نوذری

 

ایرج نوذری

 

ایرج نوذری

 

ایرج نوذری (متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲) هنرپیشه و قهرمان کونگ فو ایرانی، ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری می‌باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان‌شناسی است.

او به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و هم اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد.

وی در اواخر مهر ماه سال ۱۳۹۴ در یک مسابقه اسب‌دوانی دچار سانحه شد.

اولین بار در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم سینمایی اوینار وارد دنیای بازیگری شد.

نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۱۳۷۵ با حضور در مجموعه سرنخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد تجربه کرد.

در سال ۱۳۷۰ با یک دختر اسپانیایی ازدواج کرده است این زوج صاحب دو دختر بنام های دلربا و دلناز دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید