ایرج طهماسب| حواشی ایرج طهماسب| مهمانی ایرج طهماسب

پشه بامزه تر است یا بچه؟ جنجال میان طرفدران برنامه ایرج طهماسب+ فیلم

شخصیت پشه در برنامه ایرج طهماسب شاهکار می کند. بین طرفداران این برنامه جنجال به پا افتاده است. کدام شخصیت برنامه ایرج طهماسب بامزه تر است؟ بچه یا پشه؟

پشه بامزه تر است یا بچه؟ جنجال میان طرفدران برنامه ایرج طهماسب+ فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ایرج طهماسب مجری و کارگردان برنامه کودک ایران است. ایرج طهماسب سال ها به عنوان آقای مجری در برنامه کلاه قرمزی شرکت داشت. ایرج طهماسب در برنامه مهمانی شخصیت جدید را جایگزین برنامه کلاه قرمزی کرده است. ایرج طهماسب سال هاست که به عنوان مجری برنامه کودک شناخته شده است. برنامه های ایرج طهماسب از موفق ترین برنامه های تعطیلات عید به حساب می آید.

کاراکتر پشه در برنامه مهمانی ایرج طهماسب از اوضاع بد روحی اش می خواند. بین بینندگان این برنامه دعوا به راه افتاده است. رقابت بامزه میان بچه و پشه بین طرفدران این برنامه دعوا به راه انداخته است.

 

بیوگرافی ایرج طهماسب

ایرج طهماسب متولد 30 اردیبهشت 1338 در تهران ، مجری و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از 25 سالگی فعالیت اش را شروع کرد حالا دو فرزند دارد و به آقای مجری معروف است. 

ایرج طهماسب فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌ اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری ‌نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آثاری چون مهمونی، کلاه قرمزی ۹۱، کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، شهر موش ها، دختر شیرینی ‌فروش، کلاه‌ قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه ‌ننه را در کارنامه هنری ‌اش دارد.

ایرج طهماسب

 

ایرج طهماسب همچنین در مجموعه‌ های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه‌ قرمزی به نقش‌ آفرینی پرداخته و در برنامه صندوق پست و اولین حضور شخصیت عروسکی کلاه‌ قرمزی در تلویزیون، به‌ عنوان مجری حضور داشته‌ است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ ها و مجموعه‌ های خود دارد. ایرج طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود را با نام سه قصه منتشر کرد. وی از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته سینمای دانشگاه پارس است.

ایرج طهماسب

 

زندگی شخصی و خانوادگی ایرج طهماسب

در یک خانواده پرجمعیت با 8 خواهر و برادر در خیابان عباسی بزرگ شد اما اصالتا اهل جهرم فارس می باشد و برادر بزرگترش ناصر طهماسب هم دوبلور است. 

وی فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله ، یکی بود یکی نبود ، دختر شیرینی فروش ، کلاه قرمزی و سروناز ، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را در کارنامهٔ هنری اش دارد. 

ایرج طهماسب

 

فعالیت هنری ایرج طهماسب

ایرج طهماسب فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری خودرا از دهه شصت به عنوان برنامه ساز و مجری آغاز کرد. فیلم «سقائک و شانه بسر دانا» به کارگردانی او در سال ۱۳۶۰ ساخته شد، در همان سال یعنی ۱۳۶۰ در پروژه «مدرسه موش‌ها» به کارگردانی مرضیه برومند به عنوان عروسک گردان و صدا پیشه عروسک «دم باریک» همکاری کرد و همچنین در مجموعه «خانه مادر بزرگه» نیز همکاری داشت. او برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ با بازی در فیلم «خط پایان» به کارگردانی محمدعلی طالبی به دنیای بازیگری پا نهاد در همان سال در فیلم «آینه» ساخته غلام حسینی لطفی نیز بازی کرد. در سال ۱۳۶۶ «سلامتی چه خوبه» و «دکتر عروسکی» را اجرا نمود.

ایرج طهماسب

 

او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی همچون کلاه‌قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌فروش، کلاه‌قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو، عینک دودی و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست (اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون)، به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلور و مدیر دوبلاژ) است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.

ایرج طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود را با نام سه قصه توسط نشر چشمه منتشر کرد.

ایرج طهماسب

 

ایرج طهماسب

 

همکاری ایرج طهماسب با مرضیه برومند

از تئاتر دانشجویی بازیگری را تجریه کرد تا اینکه سال 1363 وقتی 25 ساله بود بعنوان عروسک گردان وارد مجموعه شهر موش ها بکارگردانی مرضیه برومند شد. از سال 1364 با فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب وارد سینما شد سپس همین سال تجربه موفقی در فیلم خط پایان بدست آورد. و همسر مرجان مدرسی(منشی صحنه) میباشد و دو دختر به نام های گلناز و یاسمن دارد. 

ایرج طهماسب

 

ایرج طهماسب

 

ایرج طهماسب برادر ناصر طهماسب(دوبلور) میباشد. ناصر طهماسب متولد 1318 در تهران دوبلور و بازیگر ایرانی است و دوبله را به صورت حرفه ای از اوایل دهه 1340 آغاز کرد. او برادر ایرج طهماسب، کارگردان سینما است.

شهرت آقای طهماسب از سال 1373 وقتی 35 ساله بود بعنوان نویسنده / بازیگر و کارگردان با فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله شروع شد. 

دیدگاه خود را ارسال کنید