سارا و نیکا | سارا و نیکا سریال پایتخت | اینستاگرام سارا و نیکا

سری جدید پایتخت با بازی سارا و نیکا | سرنوشت سارا و نیکا چه شد؟

سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت ، پس از این سریال تصمیم گرفتند دیگر بازیگری را ادامه ندهند و بیشتر به موقعیت های تحصیلی بپردازند.

سری جدید پایتخت با بازی سارا و نیکا | سرنوشت سارا و نیکا چه شد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سارا و نیکا بعد از بازی در 5 فصل سریال پایتخت، برای بازی در در فصل ششم دعوت نشده بودند. سارا و نیکا در صفحه اینستاگرام خود صحبت هایی کردند و در این خصوص ناراحتی خود را نشان  دادند. سارا و نیکا قبل تر مصاحبه ای داشتند که نمیخواهند بازیگر شوند و بعد از بازی در سریال پایتخت قصد ادامه بازیگری را ندارند. سارا و نیکا متولد مرداد 83 در تهران هستند. سارا و نیکا بازیگری را از سال 90 شروع کردند. 

سارا و نیکا

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران، بازیگرند و دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد می باشند که از نوزادی بازیگری را تجربه کردند و حالا فقط در سری سریال پایتخت بازی می کنند و حسابی مشهور شدند.

در سال 1384 وقتی تنها 8 ماه داشتند، برای فیلم سینمایی دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس معرفی شدند و با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفتند.

سارا و نیکا

 نحوه ورود سارا و نیکا به پایتخت

در سال 1390 این دوقلوهای 7 ساله از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم که دنبال دوقلو برای کار جدید اش می گشت معرفی شدند.

به این ترتیب حضور آنها بعد از قبولی در تست برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) تایید شد و این خواهران توانستند با سریال پایتخت اولین بار وارد قاب تلویزیون شوند

شهرت سارا و نیکا

شهرت این دوقلوها از فصل دوم و بخصوص فصل سوم در نوروز 1393 کم کم شروع شد و حالا در نقش سارا و نیکی فرزندان نقی معمولی مشهور هستند. آنها در هر شش فصل این سریال حضور دارند.

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود

پدر سارا و نیکا به مدت 15 سال در لیگ جوانان فوتبال و در تیم های عقاب و راه آهن بازی می کرد تا اینکه بخاطر حادثه ای دیگر نتوانست ادامه دهد.

سارا و نیکا

مهاجرت سارا و نیکا به سوئد

خانواده فرقانی اصل، پس از پایان فصل دوم پایتخت در سال 1392 به جهت تحصیل دوقلو ها عازم کشور سوئد شدند تا این بچه ها آنجا به تحصیلات خود ادامه دهد.

سارا و نیکا

بازی سارا و نیکا فقط در پایتخت

مادر خواهران دوقلو : راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و تمایلی به حضور آنها در آثار دیگری نداریم

سارا و نیکا فقط پیگیر درس هستند 

فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در سریال پایتخت برایشان کافی است

سارا و نیکا: دیالوگ ها دست ما نیست

خیلی ها میگفتند چرا آنقدر کم دیالوگ می گویید، آخر دیالوگ ها که دست ما نیست، نمی توانیم در این مورد کاری کنیم و تصمیم با نویسندگان است

البته در بین این انتقاد ها یکی نوشته بود این دو بچه بخاطر اینکه در یک شهر کوچک بزرگ شدند و پدر و مادر ساده ای دارند، پس باید هم همین قدر کم حرف باشند.

پایتخت یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک پخش شده‌است. بازیگران این مجموعه محسن تنابنده نمی معمولی ، ریما رامین‌فر ، علیرضا خمسه ، احمد مهران‌فر ، نسرین نصرتی ، سارا فرقانی اصل ، نیکا فرقانی اصل ، سلمان خطی ، هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی و بهرام افشاری هستند.

 سارا و نیکا معمولی خواهران دوقلو و دختران نقی معمولی و هما سعادت هستند. سارا فرقانی اصل و نیکا فرقانی اصل نقش این دو خواهر را بازی کرده‌اند. ارسطو در فصل سوم این دو خواهر را دوقلوهای افسانه ای خطاب کرده‌است.

سارا و نیکا

 داستان سریال پایتخت

سری جدید سریال پایتخت با قهر کردن ارسطو و نقی آغاز میشود در حالی که پسر بهبود بعد از فوت پدرش از سربازی بازمیگردد. ارسطو که حالا بوتیک لباس دارد می خواهد به کمک خانواده نقی و بدون اینکه آنها بدانند از ترکیه لباس به داخل ایران قاچاق کند بنابراین همه آنها راهی ترکیه میشوند ولی ...

درباره سریال پایتخت

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و بهرام افشاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

شاید بتوان «پایتخت» را طولانی‌ترین سریال دنباله دار تلویزیونی دانست که در شش فصل تولید شده و خبر ساخت فصل هفتم آن نیز منتشر شد.

«پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، نخستین بار ۱۰ سال قبل و در سال ۱۳۹۰ به روی آنتن شبکه یک رفت. این سریال با بازی محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر و احمد مهرانفر، در همان سال هم مورد استقبال قرار گرفت، اما ساخت فصل‌های بعدی آن بر محبوبیتش افزود.

خانواده نقی معمولی به عنوان شخصیت‌های اصلی داستان «پایتخت»، در هر فصل ماجرا‌های متفاوتی را پشت سر می‌گذاشتند و به اقتضای قصه بازیگران جدیدی نیز در هر فصل آن‌ها را همراهی می‌کردند.

البته «پایتخت» در برخی فصل‌ها آنطور که باید و شاید نتوانست مخاطبش را راضی نگه دارد. مانند فصل پنجم که به واسطه همکاری با اوج، داستان، مسیر نامعمولی را پیش گرفت. این سرآغازی بود برای کاهش محبوبیت سریالی که در چهار فصل مورد استقبال قرار گرفته بود.

در ادامه «پایتخت ۶» نیز که در فضای کرونا ساخته شد و حالا خشایار الوند را هم از دست رفته می‌دید، با مشکلات و حاشیه‌هایی همراه شد. به نحوی که این فصل از سریال که در نوروز ۹۹ روی آنتن رفت، ناتمام ماند و دو قسمت باقی مانده هم در روز‌های پایانی سال ۹۹ بنا بر وعده سازندگان تولید و پخش شد.

سارا و نیکا

دیدگاه خود را ارسال کنید