اخبار سلبریتی| جناب خان| حواشی جناب خان خندوانه

تیکه بزرگ جناب خان به مهدی طارمی+فیلم

جناب خان در برنامه خندوانه با مهدی طارمی تماس تلفنی می گیرد و به او تیکه انداخت. مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی برای تیم پرتغالی پورتو بازی می کند. جناب خان او را مورد مضحکه قرار داد.

تیکه بزرگ جناب خان به مهدی طارمی+فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

جناب خان یکی از شخصیت های عروسکی برنامه خندوانه است. جناب خان در ابتدا شخصیت یک لبو فروش آبادانی داشته است. جناب خان پس از فصل اول به عنوان استندآپ کمدین در خندوانه حضور می یافت. جناب خان یکی از معروف ترین شخصیت های عروسکی بعد از کلاه قرمزی و بچه های شهر موش ها می باشد. صدا پیشه جناب خان، دانش آموخته دانشکده هنرها دانشگاه تهران می باشد.

جناب خان در وسط برنامه خندوانه با مهدی طارمی تماس گرفت و به مهدی طارمی متلک انداخت که باعث خنده حضار شد. تیکه جناب خان به مهدی طارمی در برنامه خندوانه رامبد جوان حاشیه ای شد. مهدی طارمی مورد مضحکه قرار گرفت.

 

بیوگرافی جناب خان

جناب خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش آبادانی و سپس در سری دوم و سوم و پنجم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد.

محمد بَحرانی متولد 1360 در شهر شیراز صداپیشه و بازیگر ایرانی است. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

فعالیت های هنری محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است. علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره‌های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه‌مند شد. در سال ۱۳۸۰ در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد. از همان‌جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد. اکثر کارهای وی از سال ۱۳۸۰ که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

جناب خان

 

بحرانی با وجودی که در ابتدای شروع به کار در این حیطه چندان اصراری به کار در این حوزه نداشت که دلیل آن را ناآگاهی از جزئیات این حوزه می‌داند، وقتی چندی پس ازشروع کار و آشنایی‌اش با گروه به این نتیجه رسید که پشت‌صحنهٔ کارهای کودک در مقایسه با سایر ژانرها لطیف‌تر، سالم‌تر و انسانی‌تر است. او این ویژگی را دوست داشت و همین باعث ماندگاری‌اش در این زمینه شد.با این وجود او دوست دارد که ژانرهای دیگر را نیز تجربه کند، کما این که در تله‌تئاترها و سینما نیز بازی کرده است.

از جمله کارهای بحرانی پیش از ورود به مجموعهٔ کلاه‌قرمزی مجموعه‌های استاد همه‌چی‌دون، شهر کودکان بود.از دیگر کارهای او می‌توان به مجموعهٔ «با ما کاش باشی» اشاره کرد که وی در این مجموعه صداپیشهٔ عروسک آقا شجاع است.

در سال 1380 در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد. از همان جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد.اکثر کارهای وی از سال 1380 که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

جناب خان

آشنایی جناب خان با گروه کلاه‌قرمزی

در ابتدا به واسطهٔ همکاری مشترک وی با ایرج طهماسب و حمید جبلی در فیلم «رفیق بد» بود؛ ولی در اصل از طریق امیر سلطان‌ احمدی، عروسک‌گردان پسرعمه زا، که در کلاه‌قرمزی ۸۸ حضور داشت و یکی از دوستان بحرانی بود به گروه معرفی شده است.این بازیگر در یکی از آخرین فعالیت‌های هنری خود صداپیشهٔ عروسک جناب خان در برنامهٔ خندوانه به کارگردانی رامبد جوان حضور داشته است.

او همچنین پیش از جام جهانی فوتبال و لیگ جهانی والیبال به‌همراه امیر سلطان‌احمدی موزیک‌ویدئوهایی در حمایت از تیم ملی منتشر کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید