اخبار سلبریتی|پیرسینگ عجیب بهاره رهنما دردسر ساز شد| تزریق فیلر قیافه بهاره را عجیب کرد| ببینید

پیرسینگ عجیب بهاره رهنما دردسر ساز شد | تزریق فیلر قیافه بهاره را عجیب کرد| ببینید

این روز ها بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ایرانی علی رغم فعالیت کم اش در صنعت نمایش، بسیار پر بازدید و پر مخاطب شده است. او با استایل جدید در ملا عام نمایان شد.

پیرسینگ عجیب بهاره رهنما دردسر ساز شد | تزریق فیلر قیافه بهاره را عجیب کرد| ببینید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی می باشد. بهاره رهنما لاغر شد. بهاره رهنما با حواشی زیادی همراه است. بهاره رهنما دوبار طلاق گرفته است. بهاره رهنما در جشنواره سیمرغ برنده شد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد. خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. 

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسنده سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

بهاره رهنما

فعالیت هنری بانو بهاره رهنما

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

فعالیت سیاسی بهاره رهنما

او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود[۴] و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست. حضور گستردهٔ او در شبکه‌های اجتماعی انتقاداتی را از طرف کاربران این شبکه‌ها متوجه او نموده‌است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و شقایق دهقان

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما

او درمصاحبه ای از خودش می گوید: 

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم ، کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

بهاره رهنمابهاره رهنما

دیدگاه خود را ارسال کنید