مونا فرجاد | مونا فرجاد بازیگر | اینستاگرام مونا فرجاد

خواهر مونا فرجاد کیست؟ بیوگرافی مارال، خواهر مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر متولد فروردین سال 1363 در شهر تهران است. پدر او جلیل فرجاد است و خواهر بزرگتر او مارال است که هر دو بازیگر هستند. او مدرک رشته اقتصاد دارد.

خواهر مونا فرجاد کیست؟ بیوگرافی مارال، خواهر مونا فرجاد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مارال، خواهر مونا فرجاد متولد 16 مرداد 1361 در تهران ؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی می باشد که از سه سالگی وارد تئاتر شد سپس بصورت حرفه ای با سینما ادامه داد. 

سال 1364 وقتی تنها 3 سال داشت با حمایت پدر در مجموعه اخلاق در خانواده جلوی دوربین رفت سپس در در تئاتر چشم چشم دو ابرو اسماعیل شنگله بازی کرد

اما بصورت جدی سال 1369 در 8 سالگی کنار پدرش در تئاتر «آن شب که تورو زندانی بود» به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت

مونا فرجاد

مونا فرجاد

مونا فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

شروع بازیگری مونا فرجاد

او از سن 2 سالگی وارد حرفه بازیگری شد و در سریال بهاران به همراه پدرش جلیل فرجاد ایفای نقش کرد. او پس از بازی در چند سریال و فیلم، مدتی بازیگری را کنار گذاشت ولی در سن 18 سالگی خیلی جدی تر دوباره حرفه بازیگری را پیش گرفت و در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرد که از جمله آنها می توان به سریال ساختمان پزشکان، فیلم عشق، خسته دلان و بوی باران اشاره کرد.

جلیل فرجاد متولد سال 1330 در شهر مرند است او بازیگر سینما و تلویزیون است. او مدرک تحصیلی کارشناسی بازیگری و کارگردانی دارد. نخستین تجربه سینمایی او فیلم بازداشتگاه در سال 1361 بود. او پدر مارال و مونا است.

مارال فرجاد بازیگر متولد سال 1361 در تهران است. او دختر بزرگتر جلیل فرجاد است و مدرک رشته عکاسی دارد. دوره بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان گذرانده است. بازیگری را در سن 3 سالگی با تله تئاتر من هستمف اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگله در تلویزیون شروع کرد. چند سال بعد در سال 70 وارد عرصه تئاتر شد و به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری ایفای نقش کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید