نازنین بیاتی | اینستاگرام نازنین بیاتی | نازنین بیاتی بازیگر

همسر نازنین بیاتی کیست؟ | ازدواج شکیب شجره با نازنین بیاتی

به تازگی عکسی از نازنین بیاتی و شکیب شجره منتشر شده است

همسر نازنین بیاتی کیست؟ | ازدواج شکیب شجره با نازنین بیاتی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نازنین بیاتی و شکیب شجره در یک فیلم سینمایی که سال بعد اکران میشود، نقش زن و شوهر دارند. در ادامه این عکس را مشاهده کنید.نازنین بیاتی

 
بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی، بازیگر ایرانی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. وی دانش ‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.

نازنین بیاتی، در اولین حضور سینمایی خود، در فیلم دربند درخشید و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. وی در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. او همچنین برای نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی گلشیفته، موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشن حافظ شد.

نازنین بیاتی، در سریال عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های رویا و پیشگو با آقای حسن رادفر حضور یافت. وی سابقه نقش آفرینی در آثار دیگری همچون دینامیت، ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه، طعم شیرین خیال، زعفرانیه ۱۴ تیر، عروسی مردم، مردن به وقت شهریور، رخ دیوانه، مانکن، آینه بغل، ژن خوک، مغزهای کوچک زنگ زده، رفتن، مادری، فرشته‌ ها با هم می‌آیند، مجوز خروج، جوجه تیغی و شادروان را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی شکیب شجره بازیگر

شکیب شجره متولد 1 شهریور 1368 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس فیزیک نظری از دانشگاه علوم و تحقیقات و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه wollongong استرالیا می باشد که از تئاتر شروع کرده است.

شکیب شجره بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد و با بازی در نقش داوود بیزاکودیل در سریال نمایش خانگی هیولا به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

شکیب شجره یکی از بازیگرانی است که سالهاست در عرصه تئاتر حضور فعال دارد و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

شکیب شجره در ۱۰ اردیبهشت سال ۹۹ مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شد و از زندگی و فعالیت های هنریش صحبت کرد. 

وی علاوه بر بازیگری در سینما و تئاتر در زمینه تدریس بازیگری نیز فعالیت می کند و یک پیانیست موفق نیز به شمار می آید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید