اخبار سلبریتی | الهام حمیدی | حواشی الهام حمیدی

آرایش غلیظ الهام حمیدی|مانتو گران قیمت الهام حمیدی

عکس جدید از الهام حمیدی موجب تعجب کاربران فضا مجازی شد. الهام حمیدی 100 درجه تغییر کرده است.

آرایش غلیظ الهام حمیدی|مانتو گران قیمت الهام حمیدی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

الهام حمیدی یکی از بازیگران مطرح زن ایرانی است. الهام حمیدی پس از بازی در فیلم های معروف ایرانی به محبوبیت ویژه ای دست یافت. الهام حمیدی متولد 1356 می باشد. الهام حمیدی دو دفعه ازدواج کرده است. ازدواج الهام حمیدی با علیرضا صادقی رسانه ای شد.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

کودکی الهام حمیدی

الهام حمیدی با نام اصلی «نوشین» در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش با اینکه کارمند بود در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. او دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال 1376 در 20 سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد. علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است. او درمورد رشته تحصیلی اش اینگونه گفت: من حسابداری را دوست نداشتم حتی می توانم بگویم از آن متنفر بودم؛ اما به اجبار حسابداری خواندم. بعد از حسابداری کلاس های آزاد بازیگری رفتم و در مسیر بازیگری کارم را ادامه دادم. حمیدی علاوه بر بازیگری مدتی طراحی مزون لباس داشت و دوبار نیز تابحال ازدواج کرده است.

الهام حمیدی

خانواده الهام حمیدی

پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر بوده و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بوده است و این استعداد هنری به نوعی درخانواده الهام حمیدی ارثی است، همین انگیزه ای شد تا الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند.

الهام حمیدی در مورد چگونگی آغاز فعالیت هنری اش اینگونه گفت : در همان ابندا در سن هفت سالگی نخستین جایزه بازیگری خودرا در منطقه گرفتم و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کردم تا این که کنار رفت و دوبار با کلاس های‌ بازیگری بازگشت ، درسال 1379 وقتی بیست و سه ساله بود از همین کلاس های‌ بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و نخستین بار جلوی دوربین رفت.

خانم حمیدی در 14 خرداد 1399 خبر به دنیا آمد فرزند پسرش بنام «الوین» را رسانه ای کرد که نام خاص این پسر برای طرفداران ایشان جالب بود. فرزند دوم ایشان یک دختر روز 22 مهر 1400 چشم به جهان گشود.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی‌ ام می‌ دانم ، برایم مهم نیست لباسم حتی گرانقیمت نباشد اما مهم است که لباس خاص و مناسبی بپوشم. چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد. من مخالف عمل‌ های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما کارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از کرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی پوست استفاده می‌ کنم.

بسیاری از کارهای هنری از نقاشی و کارهای دستی گرفته تا مزون و طراحی لباس که همه و همه را جسته و گریخته و گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال کرده‌ ام. اصولا دوست دارم سایر کارهای هنری را هم تجربه کنم و کاربلد باشم.

آشنایی و ارتباطی با آقای علی دایی و همسر ایشان دارم و فکر می کنم همسر علی دایی همان طور که نام دایی بزرگ است لیاقت این نام بزرگ را دارد. او علاوه بر انجام امور خیر ، بانویی بسیار مهربان و هنرمند است. من خودم به شخصه عاشق کارهای طنز هستم و خیلی دوست دارم کاری طنز بازی کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آن را بازی کنم. متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده می شود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم ، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

الهام حمیدیالهام حمیدی

دیدگاه خود را ارسال کنید