آبادان | حواشی حادثه متروپل

شاهکار دختر آبادانی در گرما آبادان | در حواشی پرونده حادثه متروپل

در این عکس که در اینستاگرام ترکاند، دختری با آبمیوه در حال پذیرایی از نیروهایی است که شبانه روز در محل حادثه برای کمک به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل حضور دارند.

شاهکار دختر آبادانی در گرما آبادان | در حواشی پرونده حادثه متروپل
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

متروپل

 

فروریختن بخش‌هایی از برج دوقلوی متروپل واقع در شهر آبادان تاکنون منجر به مرگ ۲۹ نفر و مصدومیت بیش از ۳۷ تن شده و عملیات آواربرداری برای یافتن مفقودشدگان در هفتمین روز پس از رخداد این حادثه ادامه دارد. 

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان روز یکشنبه به ایرنا گفت که تاکنون هویت سه جسد خارج شده از زیر آوار متروپل شناسایی نشده و با وجود یافتن ۲۹ پیکر جانباختگان این سانحه، طبق اطلاعات بدست آمده مجموع تعداد مفقودان این حادثه ۳۸ نفر بوده که عملیات جست و جو تا بیرون آوردن آخرین نفر آنها ادامه خواهد داشت.

در همین حال، احسان عباسپور، فرماندار آبادان، اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بیرون آوردن یک نفر با علائم حیاتی از زیر آوار متروپل و انتقال او به بیمارستان را تکذیب کرد. پیرحسین کولیوند سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش بی وقفه عوامل امدادی حاضر در صحنه عملیات سانحه ریزش ساختمان متروپل، یکی دیگر از محبوس شدگان  از زیر آوار نجات یافت .

وی افزود: برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی انجام شده و تلاش خستگی ناپذیر امدادگران، منجر به تسریع در روند امدادرسانی در سانحه متروپل شده است. رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: عملیات جست‌وجوی مفقودین این حادثه با قوت ادامه دارد و نیروهای امدادرسان بی وقفه کار امدادرسانی را ادامه می دهند.

دیدگاه خود را ارسال کنید