کنسرت علیرضا قربانی | علیرضا قربانی در شیراز

کنسرت جدید علیرضا قربانی در شیراز | علیرضا قربانی به دیار بهارنارنج می‌رود

علیرضا قربانی، خواننده مشهور کشورمان، به زودی در شیراز کنسرت اجرا می‌کند.

کنسرت جدید علیرضا قربانی در شیراز | علیرضا قربانی به دیار بهارنارنج می‌رود
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

علیرضا قربانی از خوانندگان سنتی ایران است.علیرضا قربانی 50 ساله است.علیرضا قربانی در تیتراژ چند فیلم و سریال‌ خوانندگی کرده است.علیرضا قربانی محبوبیت بسیاری دارد.علیرضا قربانی کنسرت‌های بسیاری را برگزار کرده است.

علیرضا قربانی

بیوگرافی علیرضا قربانی

علیرضا قربانی متولد 15 بهمن 1351 در تهران و خوانندهٔ موسیقی سنتی میباشد. او در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می‌خواند.وی از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف گردید.وی از سال 1378 به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته است.او فارغ التحصیل لیسانس رشته بیولوژی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

علیرضا قربانی

تاثیر قرائت قرآن و بنان در خوانندگی علیرضا قربانی

از شش‌ سالگی آموزش قرائت و لحن قرآن را شروع کرده و آن را بسیار جدی دنبال کردم، وی در این حوزه تا سن دوازده‌ سالگی بسیار فعال است و از سال 1363 بطور جدی آموختن موسیقی ایرانی را شروع کرد و با ردیف‌ های آوازی آشنا شد.

اساتید قربانی، آقایان خسرو سلطانی، بهروز عابدینی، استاد مهدی فلاح، مرحوم استاد دکتر حسین عمومی، استاد احمد ابراهیمی و مرحوم استاد علی تجویدی بودند و برای وی بسیار زحمت کشیدند.بیشترین تأثیر را مرحوم بنان در خوانندگی او داشته است.قربانی از ابتدا تا به امروز، آثار مرحوم بنان را از قوی‌ ترین کارهای موسیقایی می‌ داند و مرحوم بنان برای وی جایگاه ویژه‌ای دارند و معتقد است ایشان جزو معدود اساتیدی بودند که آثارشان جامعیت داشته است.

علیرضا قربانی

علیرضا قربانی در تیتراژ سریال‌ها

علیرضا قربانی با خواندن تیتراژ سریال کیف انگلیسی در سال 78 صدایش را شناخته کرد، اما تیتراژ سریال مناسبتی شب دهم برای محرم سال 1380 صدایش را به شهرت رساند و کم کم اسمش بر سر زبان ها افتاد، وی همچنین در سریال های ماندگاری چون، مدار صفر درجه، کیمیا و شهرزاد نیز خوانده است.

علیرضا قربانی

فعالیت علیرضا قربانی در رادیو

آشنایی و معاشرت وی با استادان علی تجویدی و فرهاد فخرالدینی دریچه‌ های جدیدی از دنیای موسیقی ایران را به رویش گشود و تجربه‌ های جدیدی از موسیقی ایرانی با نام‌ های موسیقی گلها، برگ سبز و شاخه گل‌ های رادیو را تجربه کرد.

علیرضا قربانی

شهرت جهانی علیرضا قربانی

اجراهای متعدد در فستیوال های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا که ماحصل آن در لوح های فشرده ای در اروپا منتشر یافته است، همچنین برگزاری کنسرت های موفق و پربیننده در داخل و خارج از کشور و دریافت جوایز بسیار، نام قربانی را در ردیف یکی از بهترین خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی جای داده است تا جایی از او بعنوان شجریان دوم نام برده می شود.

علیرضا قربانی

ازدواج علیرضا قربانی

علیرضا قربانی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر و یک دختر بنام های حافظ و آواز می باشد و می گوید بى شک با حضور و قدم نهادن این دو برکتِ پروردگار به این جهان، زندگى براى من و همسرم رنگى بسیار دلپذیرتر و پُرمعناترى پیدا کرد.

علایق علیرضا قربانی

علیرضا قربانی می‌گوید تمام فرصت، توان و انرژی من صرف خوانندگی و موسیقی می شود اگر فرصتی باشد ورزش می کنم و کتاب می خوانم. یک روز در هفته هم تدریس می کنم و چون کارهایم خیلی فشرده است، کلاس های آزاد دانشگاه هنر را تعطیل کرده ام و بیشتر مشغول مطالعه و موسیقی هستم.

علیرضا قربانی

آلبوم‌های علیرضا قربانی

از جمله آلبوم‌های علیرضا قربانی، می‌توان به آلبوم اشتیاق – بعنوان اولین اثر ارکستر موسیقی ملی ایران – 1379 ،آلبوم فصل باران، آلبوم سرو روان ، آلبوم قاف و آلبوم مشهور من عاشق چشمت شدم که یکی از قطعات آن در سریال مدار صفردرجه به عنوان تیتراژ انتخاب شده بود، اشاره کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید