اخبار فرهنگی | سریال گاندو | شبکه سه

تمدید سریال گاندو برای فصل سه | سریال گاندو سه در شبکه سه

فصل سوم گاندو ساخته می شود.

تمدید سریال گاندو برای فصل سه | سریال گاندو سه در شبکه سه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نقویان گفت: قرار است فصل سوم سریال امنیتی پلیسی گاندو هم ساخته شود.

مهدی نقویان مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی گفت: قرار است فصل سوم سریال گاندو ساخته شود؛ فیلمنامه آن در حال نگارش است و امسال به تولید می‌رسد.

سریال تلویزیونی گاندو، به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی، سریال امنیتی پلیسی بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. 

سریال گاندو

 

به گفته نقویان، برخلاف ادعایی که در دولت قبل می‌شد که این سریال جناحی است و به زدن دولت قبل مربوط می‌شود، اما درست نیست و در دولت جدید هم این مجموعه ساخته می شود.

سریال گاندو

 

سریال گاندو

سریال گاندو براساس یک پرونده واقعی ساخته شده و نحوه دستگیری باندهای جاسوسی داخلی و خارجی را به نمایش می گذارد.

گاندو یک مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (صدا و سیما) در سبک اجتماعی، اکشن و امنیتی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد و در ۱۵ تیر ۹۸ به پایان رسید. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی با نام گاندو ۲ از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۳ قسمت از شبکه سه پخش شد.

سریال گاندو

 

حواشی سریال پرحاشیه گاندو

فصل دوم این مجموعه به دلیل ژانر سیاسی که داشت، با اعتراض برخی از مسئولان دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شد.  این سریال دربارهٔ اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای است و به موضوعاتی چون نوسانات نرخ ارز با دخالت سفارت انگلیس و برخی مدیران احتمالاً سابق بانک مرکزی پرداخته‌است. 

سریال گاندو

 

سریال گاندو

دیدگاه خود را ارسال کنید