جواد عزتی بیوگرافی | هدیه عجیب جواد عزتی

جواد عزتی جنجال به پا کرد | سورپرایز همسر جواد عزتی

جواد عزتی در یک اقدام عجیب با خرید یک خودروی گرانقیمت، همسرش را سورپرایز کرد.

جواد عزتی جنجال به پا کرد | سورپرایز همسر جواد عزتی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

جواد عزتی یک ستاره سینما است.جواد عزتی بازیگر فیلم و سریال‌های کمدی و درام است.جوادعزتی هواداران بسیاری دارد.جواد عزتی متولد تهران است.جواد عزتی 40 ساله است.

جواد عزتی

زندگی شخصی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.این بازیگر جوان کشورمان، علیرغم شهرت بسیارش، کم حاشیه است.وی تلویزیون و سینما است و از علاقه‌هایش می‌توان به آشپزی و غذا خوردن اشاره کرد.او به غذا اهمیت می‌دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را نیز برعهده دارد.جواد عزتی که این روزها یکی از سوپراستارهای عرصه بازیگری در کشورمان است، در چند پروژه مشترک با همسرش نقش آفرینی کرده و سریال زخم کاری آخرین فعالیت این زوج می باشد.

جواد عزتی

فعالیت حرفه‌ای جواد عزتی

جواد عزتی در سال 1375 وقتی 15 ساله بود، بعد از تست بازیگری وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک آشنا شد و کار خود را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرد.جواد عزتی بازیگر طناز کشورمان سال 1381 به دعوت سعید آقاخانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین حضور یافت اما با بازی در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» در میان مردم شناخته شد، او در سال  1389 با سریال «قهوه تلخ» با ایفای نقش بابا اتی به اوج شهرت دست یافت.

جواد عزتی

ازدواج جواد عزتی

جواد عزتی در یک تئاتر به کارگردانی خانم مه لقا باقری با او آشنا شده و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.جواد عزتی بعد از چند سال ازدواج هنوز بچه ندارد و در برنامه همرفیق شهاب حسینی در این باره از او سوال شد.مه لقا باقری همسر آقای بازیگر فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است و تئاترهای بسیاری را به روی صحنه برده است. او در سریال قهوه تلخ ، باغ مظفر، دردسرهای عظیم، زخم کاری و فیلم سینمایی موفق «شنای پروانه» با همسرش همبازی بود.این زوج هنری در فیلم شنای پروانه نیز نقش زن و شوهر را ایفا می کردند.

جواد عزتی

شهرت جواد عزتی

جواد عزتی نه تنها به ایفای نقش در مجموعه های طنز پرداخته است و با حضور در نقش های کمیک در فیلم های کمدی یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران بوده بلکه توانسته توانایی اش را در ایفای نقش هایی جز کمدی به رخ همه بکشد.او با نقش آفرینی اش در فیلم های جدی مانند تنگه ابو قریب، ماجرای نیمروز ، سریال زخم کاری و... تبدیل به بازیگری شد که شمایل شوخ و جدی اش در نقش های شیرین یا تلخ خواهان دارد و بازیگری اش در فیلم های کمدی، تضمین کننده فروش آن فیلم و نقش آفرینی اش در فیلم های جدی، با چالشی جذاب روبرو است.جواد عزتی تا کنون توانسته است با کارگردان های مختلف و مشهوری کار کند و برای مخاطبان تلویزیون نیز شناخته شده باشد، او از ابتدای دهه 80 تا امروز در حدود 30سریال تلویزیونی بازی کرده و آرام آرام از حاشیه سریال ها به متن نزدیک شده است و امروزبه یکی از بهترین های سینمای ایران تبدیل شده است اما با همه حضورهای پرشمار و چشمگیرش هیچ گاه از طرف داوران جوایز مختلف به چشم نیامده است.

جواد عزتی

جواد عزتی در تنگه ابوغریب

تنگهٔ ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان است که از سی وششمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر شش سیمرغ بلورین را دریافت کرده است. این فیلم که بر اساس واقعیت بوده و دفاع گردان عمار یاسر لشکر 27 محمد رسول الله را  در روزهای پایانی جنگ به تصویر می کشد.

نادیده گرفته شدن بازی درخشان «جواد عزتی» در تنگه ابوقریب از نکات منفی داوری های امسال محسوب می شود. در این فیلم سینمایی جواد عزتی یکی از نقش های اصلی به نام مجید را بر عهده داشت و در این نقش بسیار خوش درخشید اما در سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر بازی درخشان او نادیده گرفته شد.

جواد عزتی

جواد عزتی در زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان است که از شبکهٔ نمایش خانگی پخش می شود. جواد عزتی از بازیگران اصلی این سریال خانگی است که نقش مالک مالکی، مدیر عامل هلدینگ را بر عهده دارد. جواد عزتی در این مجموعه نمایشی با همسر خود مه لقا باقری هم بازی می‌باشد. مه لقا باقری در زخم کاری نقش مادر مائده ، همسر ناصر را بر عهده دارند.

جواد عزتی

جواد عزتی در شنای پروانه

شنای پروانه یک فیلم به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در 13 رشته نامزد دریافت جایزه شد. ین فیلم داستان انتشار یک فیلم خصوصی و اتفاقات بعد از آن را به تصویر می‌کشد. در این فیلم جواد عزتی ایفاگر نقش حجت برادر همسر پروانه ( طناز طباطبایی ) است که ناخواسته درگیر دردسری عظیم می شود، دردسری که پرده از رازی بزرگ در زندگی خانوادگی اش برمی دارد. جواد عزتی در این فیلم با همسرش مه لقا باقری هم بازی بود.

جواد عزتیجوادعزتی

دیدگاه خود را ارسال کنید