رامبد جوان در خندوانه| رامبد جوان و جناب خان

واکنش جنجالی رامبد جوان به حواشی اخیر | پایان کرونا در خندوانه

رامبد جوان اعلام کرد برای حضور بدون ماسک شرکت‌کنندگان در برنامه‌ خندوانه اجازه گرفته است.

واکنش جنجالی رامبد جوان به حواشی اخیر | پایان کرونا در خندوانه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رامبد جوان ستاره مشهور صدا و سیما است.رامبد جوان کارگردان برنامه خندوانه است.رامبد جوان مجری برنامه خندوانه است.رامبد جوان یک بازیگر مشهور است.رامبد جوان از ستارگان پولساز سینما است.

رامبد جوان ستاره سینما و تلویزیون که مجری برنامه خندوانه که به تازگی در برنامه خود بدون ماسک حاضر شد، اعلام کرد که همه حاضران دو یا سه دوز واکسن را زده‌اند و سقف استودیوشان بسیار بلند است و فاصله هم رعایت می‌شود و به همین دلیل اجازه پیدا کرده‌اند ماسک‌هایشان را بردارند.

رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است.او تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی را هم دارد.رامبد جوان تبریزی، متولد محله شهر آرا در تهران می باشد اما اصالتا اهل تبریز می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر  دارد.پدرش نوازنده تار و خطاط و مادرش کارشناس مردم شناسی دارد

رامبد جوان

ازدواج‌های رامبد جوان

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.در نهایت، این زندگی چند سال بعد به بن بست رسید و از یکدیگر طاق گرفتند.رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال 1393 به جدایی ختم شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت.مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند.بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست.

علاقه‌های رامبد جوان

رامبد جوان می‌گوید که من از بچگی همین قدر پر جنب و جوش و پر هیجان بودم اما نمی دانم چرا هیچ وقت به فوتبال علاقه مند نشدم  این علاقه بعدها هم در من ایجاد نشد.با وجود اینکه دوستان فوتبالیست کمی ندارم اما هیچ وقت به عنوان یک طرفدار فوتبال نتوانستم خودم را نشان دهم.ستاره های مورد علاقه وی استیو مک کویین است که رامبد جوان می‌گوید عاشقش بودم به این خاطر که موتورسواری ، رانندگی و تیراندازی بلد بود و در فیلم ها به زن ها کم توجه بود!بروسلی و جکی چان را هم دوست داشتم ، همین الان تمام آرشیو فیلم های بروسلی را دارم.

رامبد جوان

رامبد جوان در خندوانه

«خندوانه» نامی آشنا برای مخاطبان رسانه ملی است. برنامه‌ای که از زمان تولدش ۷ سال می‌گذرد و حالا به ایستگاه هشتم رسیده است. برنامه‌ای که بدلیل تازگی در فرم و محتوا با وجود پخش از یک شبکه تازه متولدشده و غیرسراسری مثل «نسیم» توانست به‌سرعت جای خود را بین مخاطبان تلویزیونی باز کند و آرام‌آرام تبدیل به یکی از چند برنامه موفق تلویزیون شود؛ برنامه‌ای که می‌خواست باعث ایجاد شادی و نشاط در خانواده‌ها و جامعه باشد و به گفته سازندگانش سعی کرد تاثیر خنده بر عملکرد بهتر فرد را براساس تحقیقات گسترده علمی بگوید و آن را عملی کند‌.

مانند بسیاری از تاک شوها در قدم اول خندوانه به سراغ چهره‌های مشهور سینما و‌تلویزیون رفت، رفتن سراغ چهره‌ها یک دوپینگ رسانه‌ای برای جذب تماشاچی است. خندوانه از همان قسمت‌ها و فصل‌های اولیه‌اش در گپ‌وگفت با چهره‌های مشهور و خنده گرفتن از آنها و نقل خاطرات‌شان توانست چهره مردمی‌تر و صمیمی‌تر از هنرمندان را به مخاطبان نشان دهد، سبکی که بعدا در برنامه "دورهمی" هم اجرا شد.

«خندوانه» به پشتوانه اتاق فکر قوی و هوشمند و بهره گیری از یک کمدین محبوب به عنوان مجری یعنی رامبد جوان خیلی زود در دل مخاطبانش جا گرفت اما در فصل هفتم، آشکارا و چشم در چشم مخاطبش از جیب خورد و چیز تازه‌ای تولید نکرد.رامبد جوان می‌گوید اعتراف می کنم در فصلی که گذشت (فصل هفتم) انگیزه و انرژی ام کم بود. من هم به اندازه همه آدم ها استرس، نگرانی و دلواپسی کرونا را داشتم. هر لحظه فکر می کردم من که ماسک ندارم، برخی دیگر هم در برنامه ماسک ندارند و از طرفی برخی از آدم ها را دور هم جمع کرده ایم، هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و خدایی ناکرده باعث انتشار این بیماری شویم. خب این مساله خیلی استرس زا بود. از طرفی حال مردم هم بد بود، مسائل اقتصادی هم به روزگار آدم ها فشار می آورد و کرونا هم مزید بر علت شده بود. در نتیجه من هم تحت تاثیر این فضا، انرژی لازم را نداشتم.

انگار که برای رفع مسئولیت قرار بوده برنامه‌ای بسازند و در یک عمل انجام‌شده مانده‌اند‌؛ یکبار به دهه ۶۰ نقبی زد، شبی مهمان ژاپنی‌ها شد و یک‌بار هم به هندوستان رفت و اینگونه عملا به ورطه ابتذال افتاد و مخاطبانش را ناامید کرد. علاوه بر نداشتن برنامه خلاقانه در این فصل،انگار خبری از انرژی و نشاط قبلی مجری هم نبود،رامبد جوان که سعی داشت با یک دست دوهندوانه بردارد، در این برهه نه در خندوانه موفق ظاهر شد ونه در سریال شبکه نمایش خانگی اش یعنی«مردم معمولی»که برخی از آن با عنوان فاجعه‌ای از جوان یاد می‌کنند. ابتلای جوان و چندتن از عوامل برنامه به کرونا نیز تیر خلاصی بود بر پیکره نیمه جان فصل هفتم.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید