اخبار سلبریتی | شهربانو منصوریان | حواشی خواهران منصوریان

شهربانو منصوریان در لباس آتش نشانی در آبادان | کمک امدادی شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان به محل حادثه متروپل اعزام شد. شهربانو منصوریان برای کمک امدادی برای حادثه متروپل در قالب لباس آتش نشانی حضور یافت.

شهربانو منصوریان در لباس آتش نشانی در آبادان | کمک امدادی شهربانو منصوریان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شهربانو منصوریان بانو ورزشکار ایرانی می باشد. شهربانو منصوریان و خواهرانشان همگی مشغول به هنر رزمی و ورزش وورشو می باشند. شهربانو منصوریان از بین همه خواهرانش، فقط او ازدواج کرده است. شهربانو منصوریان یک پسر دارد. شهربانو منصوریان در کار های خیر زیادی دست داشته است.

 

بیوگرافی شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان متولد 8 بهمن 1364 در اصفهان ، قهرمان ووشوکار ایران است. او تا پنجم ابتدایی درس خواند ، سپس تحصیلات رو کنار گذاشت و در نبود پدر ، کارگری کرد تا مخارج خانواده اش را تامین کند ، حالا قهرمان جهان می باشد.

او با 175 سانتی متر قد و 60 کیلوگرم وزن در رشته MMA هم حضور دارد. او هم‌چنین خواهر الهه و سهیلا منصوریان، دیگر ووشوکاران اهل کشور ایران است.از افتخارات وی می‌توان به کسب ۵ مدال طلا در مسابقات ووشو قهرمانی جهان اشاره کرد.

شهربانو منصوریان

 

خانواده شهربانو منصوریان در فقر مطلق

خانواده منصوریان متشکل از از پنج خواهر و یک برادر بود، پدر شان همراه مادر و سه تن از خواهران روی مزارع کشاورزی دیگران کارگری می کردند، در فصل غیر کار پدر راهی شیراز می شد تا آنجا کار کند.

شهربانو منصوریان

 

خواهر بزگتر شهربانو منصوریان، مرضیه

مرضیه نور چشمی پدرم بودو آرزو داشت که به دانشگاه برود. اما در یک دوره زمانی به دلیل شرایط بد موجود و همچنین مواردی مانند فشار طلبکار‌ها من به یک ازدواج ناخواسته تن بدهد و البته دو سال بعد با یک بچه ۶ ماهه مجبور به طلاق بازگشت به خانه پدر و مادرش شد.

شهربانو منصوریان دختر دوم

شهربانو منصوریان یک خواهر بزرگتر بنام مرضیه و خواهران کوچکترش به ترتیب سهیلا ، الهه ، رضی و یک برادر بنام جواد است. شهربانو دختر دوم خانواده می گوید از 7 – 8 سالگی همراه بابام برای کارگری سر زمین های مردم می رفته است، البته این خواسته قلبیم بود چون پدر توانایی انجام این کارارو نداشت، می گوید تو بچگی تنها دلخوشی اش رفتم به 13 بدر بود که اون هم بدلیل نبود توانایی کرایه ماشین امکانش نبود.

شهربانو منصوریان

 

مسابقات ووشو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ شهربانو منصوریان

در وزن ۷۰ کیلوگرم ساندای زنان، شهربانو منصوریان پس از استراحت در دور نخست، برابر «کریستینا نورازووا» از روسیه در ۲ راند متوالی، به برتری دست یافت و فینالیست شد. شهربانو در دیدار پایانی، برابر «کریستینا اولیورا» از برزیل قرار گرفت و در همان راند نخست، اختلاف را به ۱۲ امتیاز رساند و قهرمان شد. وی این مدال را به پسر ۳ماهه خود (آرشام) تقدیم کرد.

شهربانو منصوریان

 

حواشی خواهران منصوریان و شهربانو منصوریا​ن

الهه منصوریان به هم‌راه خواهرش شهربانو در طی یک برنامه ضبط‌شده محاوره‌محور در خصوص ماجرای چادری شدنشان گفتند که الهام چرخنده بازیگر سینما با وعده‌های مالی شامل خانه و خودرو به‌علاوه ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد به ازای هر نفرشان به پیش آن‌ها آمده و از آن‌ها خواست تا با هدف تبلیغات چادری شوند. آن‌ها اظهار داشتند که پس از انجام اعمالی که درخواست شده بود و علی‌رغم استفاده از چادر با گذشت چند سال خبری از وفای‌عهد چرخنده نشده و چیزی دریافت نکردند. 

از زمانی که توان راه رفتن پیدا کرد ، کنار پدر کارگری روی زمین های کشاورزی مردم از درو کردن گندم تا چیدن سیب را شروع کرد. بخاطر وضعیت نه چندان مناسب مالی خانواده ، دیگر خواهرانش «سهیلا» و «الهه» هم بعدا مجبور به کار بودند. 

در 13 سالگی زمانی که برای خواهر بزرگترش «مرضیه» خواستگار آمده بود ، به همراه پدر برای خرید مرغ برای غذا ، به آب و آتیش زد. فروشنده بخاطر چک های قبلی پدر ، حاضر به فروش مرغ بصورت قرضی نبود اما شهربانو با التماس و قولی که برای جور کردن پول داد ، توانست فروشنده را راضی کند. او یک ماه سخت کار کرد و ساعات بیشتری را در مزارع مردم برای چیدن و بسته بندی سیب گذراندن تا پول فروشنده را جور کند. 

شهربانو منصوریان

 

چند ماه بعد با حمایت عمویش ، توانست برای کار به شیراز برود ، آنجا بود که بعنوان یک مستخدم در یک خانواده متمول مشغول بکار شد.

خودش می گوید در طول 4 سال حضورم در شیراز به پیشنهاد همان خانواده که کار می کردم ، در ازاء کار می توانستم بین تحصیل و باشگاه یکی را انتخاب کنم. من باشگاه را انتخاب کردم و رشته کاراته و تکواندو را فراگرفتم ، در طول این مدت هم ، کار می کردم و هم باشگاه می رفتم و تا حدودی خانواده را نیز تامین می کردم.

من در شیراز ورزش را با کاراته شروع کردم و بعد در سمیرم به کلاس کونگ فو می رفتم تا اینکه با ووشو آشنا شدم و متوجه شدم ترکیبی از رشته های رزمی است. این رشته را زیر نظر «سامره خلیلی» در ورزشگاه تختی آغاز کردم و سپس خواهرانم «الهه» و «سهیلا» هم سمت ووشو آمدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید