سلاخی کردن | سلاخی کردن زن جوان در مهمانی | جزئیات

سلاخی کردن زن جوان در مهمانی | جزئیات

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی به دلیل مصرف ماده توهم زای شیشه در یک اقدام جنون آمیز برادر و همسر برادرش را به وسیله چاقو مورد حمله قرار داده است.

سلاخی کردن زن جوان در مهمانی | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع حادثه قتل یک خانم ۳۵ ساله به وسیله ضربه چاقو از ناحیه گردن در منطقه ماهدشت کرج، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که شخصی به دلیل مصرف ماده توهم زای شیشه در یک اقدام جنون آمیز برادر و همسر برادرش را به وسیله چاقو مورد حمله قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: پس از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان، متأسفانه خانمی که در این درگیری مورد حمله قرار گرفته بود به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی در زمینه دستگیری قاتل آغاز و در کمتر از چند روز با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، قاتل در شهر کرج دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف صریح قاتل به انجام این اقدام جنون آمیز، علت وقوع این حادثه را مصرف ماده توهم زای شیشه اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان از معرفی متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت مصرف مواد توهم زا می‌تواند حوادث تلخ این چنینی را رقم بزند، لذا از خانواده‌ها درخواست داریم تا به حرکات مشکوک جوانان و نوجوانان خود حساس بوده تا درگیر این بلای خانمان سوز نشوند.

دیدگاه خود را ارسال کنید