تصادف |فوری: تصادف مرگبار در جاده پرتردد کشور| کامیون پژو را له کرد

فوری: تصادف مرگبار در جاده پرتردد کشور| کامیون پژو را له کرد

تصادف سواری پژو با کامیون در کیلومتر ۱۷۵ محور دیهوک به راور ۵ کشته بر جای گذاشت.

فوری: تصادف مرگبار در جاده پرتردد کشور| کامیون پژو را له کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تصادف در جاده های ایران یکی از خطرناک ترین حوادث می باشد. سالانه حدود هزار تن به علت تصادف جان خود را از دست می دهد. تصادف در ایران یک از شایع ترین حوادث می باشد. تصادف در روز های تعطیلی سال بیشتر از سایر ایام می باشد. جزئیات تصادف کامیون با خودرو سواری را شاهدیم.

تصادف

جزئیات تصادف کامیون و پژو

سرهنگ علیرضا رضایی، رییس پلیس راه خراسان جنوبی امروز شنبه ۱۴ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۱۶ کیلومتر ۱۷۵ محور «دیهوک به راور» بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند خودروی سواری پژو با کامیون برخورد کرده است که بر اثر این حادثه ۵ نفر راننده و سرنشینان سواری پژو جان خود را از دست داده اند.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی می باشد؛ خاطرنشان کرد: جاده به علت حادثه مسدود و تردد با احتیاط کامل از کنار گذر ایجاد شده امکان پذیر است.

این مقام انتظامی تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید