اخبار سلبریتی | حواشی باشگاه استقلال

اعلام مربی جدید برای استقلال | فردا سر مربی جدید مشخص می شود

مدیران استقلال در حال مذاکره با سرمربیان خارجی مد نظر خود هستند.

اعلام مربی جدید برای استقلال | فردا سر مربی جدید مشخص می شود
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مدیران استقلال در حال مذاکره با سرمربیان خارجی مد نظر خود هستند.

مدیران باشگاه استقلال دیروز راهی امارات شدند تا با گزینه‌های سرمربیگری این باشگاه مذاکره کنند. اگرچه گفته می‌شود هدف اصلی آنها آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق این تیم است. با این حال آبی‌ها مذاکره با ۲ گزینه دیگر را هم مد نظر قرار داده اند تا در صورت به توافق نرسیدن با استراماچونی روند مذاکرات جدی با آنها را پیگیر باشند.

با این حال خبر رسیده که تکلیف مذاکرات فوری استقلال با سرمربیان خارجی ظرف دو روز آینده مشخص و به زودی این مربی معرفی خواهد شد.

در صورتی که باشگاه استقلال با شرایط و رقم قرارداد استراماچونی مشکلی نداشته باشد این مربی ایتالیایی تا فردا هدایت آبی‌ها را بر عهده خواهد گرفت. در غیر این صورت مذاکرات موازی با دیگر گزینه‌ها پیگیری خواهد شد تا ظرف یکی دو روز آینده استقلال سرمربی فصل آینده خود را بشناسد.

استقلال

 

مسئولان آبی‌پوشان نظر ویژه‌ای روی استراماچونی دارند و قرار است با او درمورد مطالباتش هم صحبت کنند. قرار شده که استقلال تا سه‌شنبه این هفته تکلیف سرمربی خارجی را مشخص کند. اگر این موضوع به سرانجام نرسد، آبی‌ها به سراغ گزینه‌های ایرانی خواهند رفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اقتدار استقلال در قهرمانی بود. این اقتدار عیان بود و عوامل زیادی در قهرمانی استقلال نقش داشت. مدیریت درست و اصولی، کادر فنی، بازیکنان، حمایت هواداران عواملی بودند که باعث شدند تا قهرمانی شکل گرفته و به آن چیزی که شایسته‌اش بودیم، برسیم.

مومنی تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال فراهم کردن بستری مناسب برای موفقیت استقلال بود؛ هر فردی که در این جایگاه قرار گرفته بود براساس تجربه و تخصصی که داشت وظایفش را انجام داد؛ نتایج استقلال با فرهاد مجیدی اینقدر خوب و درخشان بود که فقط باعث شد هیئت مدیره از تیم حمایت کرده و کمک کنیم تا روند موفقیت ادامه داشته باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید