استراماچونی | استقلال استراماچونی

بازگشت استراماچونی به ایران | قرارداد با استراماچونی چه شد؟

آندره‌ آ استراماچونی با قبول شروطی پذیرفته است که سرمربی فصل آتی استقلال تهران شود.

بازگشت استراماچونی به ایران | قرارداد با استراماچونی چه شد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

استراماچونی که پرونده اختلافات مالی وی با استقلال در دادگاه CAS تعیین تکلیف نشده اکنون به گزینه اول هواداران تبدیل شده است.
هر چند که توافق با این مربی کار راحتی نیست و وی در چند روز گذشته همواره از مذاکره با مسوولان استقلال طفره رفته، اما اکنون خبر می‌رسد که شرط استرا برای بازگشت به استقلال مذاکره آبی‌پوشان با باشگاه الغرافه و دریافت رضایت‌نامه وی است.در عین حال، چند روز قبل سرمربی اسبق آبی‌پوشان پایتخت هر نوع مذاکره‌ای را با باشگاه استقلال مبنی بر بازگشت به این تیم تکذیب کرد.

استراماچونی

به گزارش ایسنا، پس از جدایی قطعی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌پوشان پایتخت و موافقت مدیران باشگاه استقلال با تصمیم این مربی، بازار اسامی مختلفی که به عنوان جایگزین مجیدی مطرح می‌شود، داغ است و از چند گزینه داخلی و خارجی به عنوان سرمربی آینده استقلال یاد شده است.

یکی از این گزینه‌ها، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال است که هواداران استقلال با این مربی ایتالیایی خاطرات خوشی دارند و همین مساله باعث شده است تا او به عنوان یکی از گزینه‌های مورد توجه ‌آبی‌ها برای نیمکت استقلال قلمداد شود.

استراماچونی در 15 بازی آمار 9 برد، 4 مساوی، 2 باخت، 33 گل زده، 12 گل خورده، تفاضل گل مثبت 21 و 31 امتیاز را با استقلال به دست آورد.

دوران خوش این مربی ایتالیایی برای هواداران استقلال خیلی زود به دلیل پرداخت نشدن مطالبات این مربی به اتمام رسید تا همچنان آن‌ها مسببان این اتفاق را مورد انتقاد‌های شدیدی قرار داده و ناکامی احتمالی تیم خود را گردن آن‌ها اندازند.

استراماچونی با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نسبت به شایعات مذاکره او با باشگاه استقلال گفت: شایعاتی درباره بازگشت من به استقلال مطرح است که من هرگونه ارتباط با باشگاه استقلال تا کنون را تکذیب می‌کنم و تمایلی به دامن زدن شایعات ندارم.

او ادامه داد: من از قهرمانی استقلال خیلی خوشحال شدم. هواداران استقلال در قلب من هستند و امیدوارم یک روز بار دیگر از آنها در زمین فوتبال و در شرایط مناسب تشکر و قدردانی کنم.

استراماچونی فصل پیش هدایت تیم الغرافه قطر را بر عهده داشت اما نتوانست نتایج چشمگیری را با این تیم قطری کسب کند.یکی از مهره‌های وی در این تیم، شیخ دیاباته مهاجم سابق آبی پوشان بود که عملکرد بدی را از خود به جا نگذاشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید