اخبار سلبریتی | الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از ایران رفت | کوچ کردن یک بازیگر مشهور دیگر از ایران

الناز شاکردوست با انتشار یک عکس از خود، خبر فرارش از ایران را داد.

الناز شاکردوست از ایران رفت | کوچ کردن یک بازیگر مشهور دیگر از ایران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی است. الناز شاکردوست تا به امروز موفق به دریافت جوایز متعدد شده است. الناز شاکردوست سبک بازی خاصی دارد. الناز شاکردوست تا به امروز در تلویزیون بازی نکرده است. الناز شاکردوست به استایل و تغذیه خود اهمیت خاصی قائل است.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد. بر پایهٔ گزارشی در ۱۳۹۹، «شاکردوست یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است». الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

تحصیلات الناز شاکردوست

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد.

الناز شاکردوست

زندگی خانوادگی الناز شاکردوست

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

الناز شاکردوست

شروع بازیگری الناز شاکردوست

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند.

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد. به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت.

الناز شاکردوست

بعد از اولین تجربه موفق شد سال 1383 در 4 فیلم سینمایی پشت سر هم بازی کند. چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال 84 شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند.

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» 1 و 2 و «رالی ایرانی» را دارد.

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند ، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است. گرچه او تجربه بازی در تئاتر های دانشجویی را دارد اما در دوران شهرت خود بصورت حرفه ای اولین بار آبان سال 96 با نمایش «گم و گور» بروی صحنه رفت.

الناز شاکردوست

هنرمندان مورد علاقه الناز شاکردوست

از بین بازیگران زن، بازی گلشیفته فراهانی و دوست صمیمی اش گواهر خیراندیش و در بین مردان بازی شهرام حقیقت دوست و مرحوم منوچهر نوذری را دوست دارد. رضا صادقی و کرت کوبین آمریکایی خوانندگان مورد علاقه او در ایران و خارج می باشد و از امیر تتلو بعنوان نابغه یاد می کند.

الناز شاکردوست پرسپولیسی است

الناز شاکردوست یکی از بازیگران فوتبال دوست می باشد که شدیدا طرفدار پرسپولیس است اما فقط در زمان دربی ها برای استقلالی ها کری خوانی می کند.

الناز شاکردوست

ماجرای عجیب فروش خط تلفن الناز شاکردوست

خیلی اهل موبایل نیست و به ندرت پاسخ تلفن هایش را می دهد او در اردیبهشت 1395 خط مبایل خود را به قیمت 240 میلیون تومان به یک تاجر فرش تبریزی فروخت.

فرزاد موتمن (کارگردان)درمورد الناز شاکردوست اینگونه گفت: قاطعانه می گویم سینمای ما هنوز از توانایی الناز شاکردوست استفاده نبرده او بسیار مستعد و عاشق کارش است و تسلط و تکنیک فراوانی دارد. الناز شاکردوست تابحال عمل زیبایی بینی انجام نداده و آنچه از او بعنوان عکس قبلا و بعد از عمل در سال های دور منتشر شده مربوط به گریم فیلم چراغ قرمز می باشد.

الناز شاکردوست

هفته ای سه روز و هر بار یک ساعت به اینستاگرام سر می زنم. آن هم بخاطر اینست که خودم صفحه ام را اداره می کنم چون یک جور فوبیای تکنولوژی دارم، حس می کنم آدم را از زندگی واقعی دور می کند.

شاید مسائلی چون مشکلات اقتصادی دغدغه ام نباشد اما قطعا نسبت به آن بی تفاوت نیستم وقتی می بینم روز به روز همه چیز گرانتر می شود ناراحت می شود. یکی از آرزوهایم اینست که در میدان تجریش راحت و آسوده خاطر قدم بزنم بدون اینکه سنگینی یک نگاه را حس کنم. آرزوهایی دارم که برای بسیاری از آدم ها اتفاقات روزمره زندگیشان است و شاید اصلا به آنها فکر هم نمی کنند.

الناز شاکردوست

افتخارات الناز شاکردوست

● برنده لوج تقدیر و جایزه جشنواره فیلم سان فراننسیسکو آمریکا در رده بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم «تابو» سال 1394

● برنده تندیس بهترین بازیگری زن در جشن حافظ برای بازی در فیلم «مبارک» سال 1396

● برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» سال 1397

الناز شاکردوستالناز شاکردوست

دیدگاه خود را ارسال کنید