اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها| بهاره رهنما در کنار دوست جدیدش | زیورآلات اجق وجق بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار دوست جدیدش | زیورآلات اجق وجق بهاره رهنما

بهاره رهنما با حواشی جدید ظاهر شد. ببینید

بهاره رهنما در کنار دوست جدیدش | زیورآلات اجق وجق بهاره رهنما
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره رهنما از بازیگرام معروف سینما می باشد. بهاره رهنما دو بار ازدواج ناموفق داشته است. بهاره رهنما از همسر اولش یک دختر دارد. بهاره رهنما در اینستاگرام فعال است. بهاره رهنما مدتی در خارج زندگی کرده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما

همسر دوم بهاره رهنما با یک زن عکس صمیمی گرفته است. بهاره رهنما نسبت به افتتاح رستوران همسر دومش واکنش نشان داد. بهاره رهنما مدتی ست که در صدر اخبار سلبریتی ها قرار دارد. چه کسی جای بهاره رهنما در کنار حاجی را گرفته است؟

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 10 آذر سال 1352 در شهر اراک می باشد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر او جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است.

بهاره رهنما در مصاحبه ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت : بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم.  ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بهاره رهنما

مهاجرت به انگلستان بهاره رهنما

بهاره رهنما در سال 1354 وقتی 2 ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد. بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد. بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت می باشد، ازدواج کرد.

بهاره رهنما

فعالیت های جانبی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما) در مصاحبه ی اخیرش گفت: «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم. 

بهاره رهنما

آشنایی بهاره رهنما با سینما

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت. 

سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

بهاره رهنما

اینستاگرام بهاره رهنما 

بهاره رهنما که این روزها سلطان تبلیغات در اینستاگرام شده است، هر بار با روشی جدید این کار را انجام می‌دهد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی است که یک دو سالی می‌شود در اینستاگرام و فضای مجازی گرد و خاک به پا کرده است. بهاره را می‌توان از فعال‌ترین چهره های اینستاگرام دانست.

این بازیگر زن هر روز چیزی برای گفتن دارد. اگر از استوری های فراوانش بگذریم بیش از 1000 پست منتشر کرده است. ناگفته نماند بهاره رهنما از این سرویس درآمد بسیار بالایی را کسب می کند و از خوبی‌هایش هم اینست که با وجود اینکه کاربران توهین زیادی به او می کنند هیچ‌گاه با مردم منفی صحبت نمی‌کند.

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

 

بهاره رهنما

دیدگاه خود را ارسال کنید