تیم ملی | تیم ملی والیبال

شکست تیم ملی برابر ژاپن

تیم ملی والیبال ایران با شکست در برابر ژاپن، با دو پیروزی و دو شکست به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال پایان داد.

شکست تیم ملی برابر ژاپن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه 3-0 نتیجه را به ژاپن که یکی از غول‌های والیبال آسیا است، واگذار کرد.

تیم ملی والیبال

تیم ملی در لیگ ملت ها

ایران و ژاپن در چارچوب رقابت های لیگ ملت های والیبال از ساعت 20:30 دیشب با هم دیدار کردند که در نهایت این مسابقه با پیروزی ژاپن پایان یافت.

در چارچوب رقابت های لیگ ملت های والیبال تیم های ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند که در نهایت تلاش دو تیم این ژاپن بود که موفق شد مقتدرانه و با حساب 3-0 برنده از زمین بازی خارج شود.

ترکیب اولیه ایران: میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌ پور، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و امین اسماعیل‌ نژاد

 

تیم ملی والیبال

بررسی آماری شکست تیم ملی

تیم ملی والیبال ایران در بازی چهارم خود در لیگ ملت‌های والیبال 2022 به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت و با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست خورد. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 19 به سود ژاپن پایان یافت.

تیم ملی والیبال ژاپن در حمله توانست 39 امتیاز کسب کند درحالی که ایران تنها 27 امتیاز را از این بخش به دست آورد. سامورایی‌ها در دفاع خوب عمل کرده و موفق شدند 6 امتیاز را از دفاع کسب کنند درحالی که ایران مقابل ژاپن در دفاع خوب نبود و تنها 3 امتیاز از این بخش به نام خود کرد.

در بخش سرویس، ژاپن 10 امتیاز به دست آورد درحالی که ایران تنها به کسب 4 امتیاز بسنده کرد. ژاپن از خطای تیمی ایران 20 امتیاز به دست آورد و تیم ملی والیبال ایران از خطای بازیکنان ژاپن 19 امتیاز را کسب کرد تا از لحاظ آماری، ایران در هر بخش از ژاپن پایین‌تر باشد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال سه‌شنبه 31 خرداد (ساعت 21 و 30 دقیقه) به مصاف بلغارستان میزبان خواهد رفت.

بازی های ششمین و آخرین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ والیبال ملت‌های سال 2022 برگزار شد

جایگاه والیبال ایران در پایان هفته نخست لیگ ملت‌ها 2022 مشخص شد.

ششمین و آخرین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ والیبال ملت‌های سال 2022 در گروه مردان امروز (یکشنبه 22 خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری شد.

در دومین دیدار گروه اول این رقابت‌ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند، که در پایان شاگردان عطایی با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند. 

به این ترتیب والیبالیست‌های ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها با دو برد و دو باخت پایان دادند  تا با 6 امتیاز در رده یازدهم گروه اول لیگ ملت‌های 2022 قرار بگیرند. 

تیم ملی

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید