تیراندازی | فوری : تیراندازی مرگبار در جنوب کشور

فوری : تیراندازی مرگبار در جنوب کشور

عامل تیراندازی به سمت شهروند نیکشهری دستگیر شد.

فوری : تیراندازی مرگبار در جنوب کشور
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سردار احمد طاهری گفت: سال 96 در پی اعلام یک مورد تیراندازی فردی ناشناس به سمت شهروند نیکشهر ی در جنوب استان سیستان و بلوچستان که منجر به قتل این شهروند شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، فرد شرور طی یک انگیزه قبلی با سلاح گرم به سمت این شهروند تیراندازی و او را به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شکایت خانواده مقتول و چندین نفر از شکات از این شرور مسلح و همچنین حساسیت ویژه انتظامی استان برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام، تصریح کرد: از همان لحظه وقوع به منظور دستگیری عامل این اقدام تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت شرور و جانی که به طور متوالی مخفیگاه خود را تغییر می داد، شناسایی و نهایتا طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از مناطق صعب العبور شهرستان نیکشهر دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای کشف سلاح بکار رفته از فرد جانی دستگیر شده ادامه دارد، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه تحرکات مجرمان و اشرار تأکید کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید