حامد سلطانی | حادثه مجری اعجوبه ها

حامد سلطانی کیست؟

بیوگرافی حامد سلطانی و همسرش را بخوانید.

حامد سلطانی کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حامد سلطانی از طراحان مطرح گرافیک شهرداری مشهد می باشد  او در پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا نیز به عنوان طراح فعالیت می‌کند. مجری تبلیغات در نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرای بسیاری از برنامه ها و مراسمات مختلف از دیگر فعالیتهای سلطانی محسوب می شود

حامد سلطانی

بیوگرافی حامد سلطانی

وی متولد 13 آذر 1367 میباشد و در در اینستاگرامش نوشته مقداری رسانه، گاهی نگارش و اندکی اجرا. او همچنین خود را طراح ، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، تهیه کننده و مجری معرفی کرده است. مهمترین تجربه مجریگری او برنامه میدون بوده است برنامه ای مسابقه ای که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در آن به معرفی کسب خود میپردازند.

حامد سلطانی در اینستاگرام خود نوشته به نظر من بچه حزب اللهی ها شاد ترین انسانهای روی زمین هستند، البته از آن دست شادی هایی که خوش داریم نه آن قِسم که باید تحمل کنیم. حالا گاهی معاندین کُخ دارند و میخواهند قضیه را برعکس جلوه دهند و بعضی از همین رفقا کمک میکنند بهشان که البته زیاد هم نیستند. به هر حال تا آنجا که میدانم شادی و نشاط یکی از مهمترین جاذبه های بچه های انقلاب و حزب اللهی ها بوده و هست؛ چیزی که خیلی ها با آن غریبه اند!

چه بسیار رفقایی که مدتی پس از آشنایی از گذشته‌شان میگفتند و از اینکه گمان نمیکردند در فضای بین مذهبی‌ها شوخی هم جایی داشته باشد. چه بسیار خود من که روزگاری تصور نمیکردم ارتباط گرفتن با آنهایی که ریش میگذارند و انگشتر به دست دارند و موهایشان را افقی آب و شانه میکنند و به جای سلام، سلام علیکم میگویند و به جای خداحافظ یاعلی، اینقدر شیرین و اعتیادآور باشد. بعد از آن تولدی که پیش تر گفتم، به این جماعت معتاد شدم…

آنقدر که حتی با دوستان قدیمی ترم غریبه شدم که البته به نظرم همین هم خوب نیست. یک جورهایی از آن ور بوم افتادن است…

بیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها +عکس و پیج اینستاگرامبیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه میدون +اینستاگرام

بر و بچه های باصفای حسینیه هنر که مدتی است طرحی نو در فضای هیئات و اجتماعات انقلابی مشهد در انداخته اند یکی از مصادیق همین بچه حزب اللهی ها هستند که علاوه بر “بُشرُهُ فی وَجهِه” هرازگاهی با نطنز ها و سمزقندها لبخند را بر لب دیگران هم مینشانند و این بس قیمتی تر است…

حامد سلطانی، مجری برنامه اعجوبه ها

حامد سلطانی در جدیدترین فعالیت خود برنامه اعجوبه ها را اجرا میکند. هدف این برنامه نشان دادن استعدادهای کودکان است، اعجوبه ها که با با اجرای مهران غفوریان برگزار میشد یک شو تلویزیونی می باشد که کودکان ستاره های آن هستند. این برنامه از این جهت شو محسوب می شود که قرار نیست داوری در آن باشد که استعدادهای کودکان در آن وزن شوند، این برنامه فقط نشان دهنده ویژگی های کودکان با استعداد است.

سروش گل محمدی تهیه کننده برنامه می گوید: در این سبک اجرا، مهران غفوریان از هرکس دیگری بهتر است. او درمورد روانشناسی کودکان مطالعاتی داشته و می تواند با آنها ارتباط برقرار کند. مهران غفوریان می تواند درجا جواب های طنز با لحن محبت آمیز (نه تمسخر آمیز) به کودکان بدهد و از جهت شهرت هم آن معروفیت کافی را دارد که مخاطب را به دیدن برنامه ترغیب کند.

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را بر عهده دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید