خبر فوری | فوری: جنایت فجیع توسط بازیگر معروف | این بازیگر رسوا شد

فوری: جنایت فجیع توسط بازیگر معروف | این بازیگر رسوا شد

«لیا رمینی» منتقد دیرینه «تام کروز» به موفقیت «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) پارامونت واکنش نشان داد.

فوری: جنایت فجیع توسط بازیگر معروف | این بازیگر رسوا شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مووی مگ: «لیا رمینی» منتقد دیرینه «تام کروز» به موفقیت «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) پارامونت واکنش نشان داد.

رمینی یکی از اعضای سابق فرقه ساینتولوژی است و در سال ۲۰۱۳ از آن جدا شده در حالی که کروز یکی از اعضای برجسته این فرقه باقی مانده است.

رمینی در توییتر می‌نویسد: «ساینتولوژی سازمانی خطرناک، جنایتکار، و افراطی است. مهم نیست که یک ساینتولوژیست سرشناس چقدر عادی و قابل‌درک باشد. ساینتولوژیست‌ها افراطیونی‌اند که به آن‌ها آموخته‌اند دنیای بیرون نمی‌تواند با واقعیت ساینتولوژی کنار بیاید، بنابراین برای عموم می‌پوشانندش.»

رمینی شنبه این هفته «کلر هدلی» دیگر عضو سابق ساینتولوژی را تحسین می‌کند و می‌نویسد:‌ «از شهامت دوستم «کلر هدلی» قدردانی می‌کنم که علی‌رغم حملات بی‌وقفه ساینتولوژی به حرف زدن از این فرقه ادامه داده است. همان‌گونه که کلر در پست زیر می‌گوید، «تام کروز» می‌داند که در ساینتولوژی دقیقاً چه می‌گذرد. اجازه ندهید جذابیت این ستاره سینما شما را فریب دهد.»

هدلی می‌نویسد موفقیت «تاپ گان» باعث شده «جنایات کروز علیه بشریت» را دوباره به یاد آورد: «نابود کردن خانواده‌ها جنایتی علیه بشریت است. نظر من است. از خودتان سؤال کنید: آخرین باری که تام با تنها دختر بیولوژیک خودش سوری حرف زده چه زمانی بوده؟ «کیتی هلمز» و تلاش‌های بی‌وقفه او برای رهایی از این مرد و کنترل ساینتولوژی را به یاد می‌آورید؟»

هدلی ادامه می‌دهد: «تام کروز مروج فرقه خطرناکی است که خانواده من را هم نابود کرد، همان فرقه‌ای که زندگی و رابطه زناشویی را از من گرفت. همان فرقه‌ای که من را مجبور کرد دو بار سقط جنین کنم، و همان فرقه‌ای که باعث شد در سال ۲۰۰۵ با ۲۰۰ دلار در جیب و چند لباس روی دوش فرار کنم، همان فرقه‌ای که من را تا مرزهای کشور تعقیب کرد و سعی کرد از فرار من جلوگیری کند. خدا را شکر موفق نشدند. بنابراین نه، فیلم او را نگاه نمی‌کنم، و هرگز از این مرد شیاد حمایت نمی‌کنم. باور کنید، تام کروز دقیقاً می‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و می‌داند که این سازمان چه بدرفتاری‌هایی می‌کند. وقتی آنجا بودم با او کار کردم. تردیدی ندارم که پست من با الگوریتم‌های فیسبوک «ناپدید» خواهد شد، اما به هر حال از گفتنش احساس خوبی دارم.»

دیدگاه خود را ارسال کنید