بهرام افشاری | بهرام افشاری حاشیه | بهرام افشاری راز بقا

بهرام افشاری آقای مجری را زد | فیلم کتک زدن بهرام افشاری

در تیزر جدید سریال راز بقا، بهرام افشاری با مجری معروفی به نام ویل اسمیت دست به یقه می‌شود.

بهرام افشاری آقای مجری را زد | فیلم کتک زدن بهرام افشاری
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهرام افشاری بازیگر جوان تلویزیون و سینمای ایران است.بهرام افشاری در سریال پایتخت درخشید.بهرام افشاری در سریال راز بقا ایفای نقش می‌کند.بهرام افشاری محبوبیت زیادی دارد.بهرام افشاری زاده همدان است.

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری (زادهٔ 6 خرداد 1366) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت 2 بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت 5 و پایتخت 6 حضور پررنگ‌تری پیدا کرد. 

دانش آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» به اوج شهرت رسید. او با 198 سانتی متر قد بعنوان قد بلندترین و محبوب ترین بازیگر شناخته می شود. 

بهرام افشاری بازیگر جوان ایرانی است. بهرام افشاری با سریال پایتخت معروف شد. بهرام افشاری هم اکنون یک تئاتر را در صحنه بازیگری و کارگردانی میکند. نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت با بازیگری بهرام افشاری در تماشاخانه ایرانشهر بر روی صحنه میرود. چندی پیش  عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود و در کپشن آن نوشت: وقتی که ریاضی باید حل کنم. 

بهرام افشاری

آغاز فعالیت هنری بهرام افشاری

بهرام افشاری از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد. اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند. قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر میباشد ؛ بطوریکه در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته است.

بهرام افشاری

داستان مهاجرت بهرام افشاری

از نوجوانی و 16 سالگی در تئاتر زادگاهش بازی کرده و با کوچ به تهران از سال 88 بطور حرفه ای در کلاس های بازیگری مرحوم حمید سمندریان شرکت کرد. اولین کاندید شدن او در جشنواره تئاتر فجر در سن 24 سالگی او اتفاق افتاد.

در فعالیتهای اخیر خود در حوزه تئاتر نمایش جوجه تیغی را کارگردانی کرد که اتفاقا در این نمایش داستان زندگی خود را نوشته و بروی صحنه برد. این نمایش با استقبال قابل توجهی روبرو شد. 

او در مصاحبه ای گفت: در دوران کودکی با فیلم آشنا و آمیخته شدم و از سنین نوجوانی عاشق سینما شدم البته نه بعنوان کسی که بازیگری را دوست دارد بلکه به عنوان یک فیلم بین و مخاطب عاشق سینما و پرده نقره ای آن شدم. 

بهرام افشاری

قد بهرام افشاری و مشکلات بخاطر آن

بهرام افشاری حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد داردو از اینرو در ابتدای ورود به عرصه بازیگری به خاطر قد بلند خود دچار عدم اعتماد به نفس شده بود و بخاطر همین حالت بازدارندگی از سوی خودش برایش ایجاد شده بود.

از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر همیشه این مشکل بلندی قد او را مانعی برای پیشرفت وی میدیدند و روی این موضوع تاکید داشتند. اما جالب است بدانید که برخی از کارگردانها از جمله منوچهر هادی که در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت بهرام افشاری در سینما را نداشتند بعد ها از وی در آثار خود در سینما استفاده کردند.

این هنرمند تازه کار ابتدا در اجراهای عمومی شرکت کرده و مدتی نیز در سالن‌ های تئاتر تهران نقش آفرینی کرده است.

بهرام افشاری

ورود بهرام افشاری به سینما

بالاخره او در سال 1392 با فیلم عصبانی نیستم ساخته ی رضا درمیشیان وارد سینما شد و پس از وارد شدن به این عرصه رنگ و بوی خاصی به فعالیت های خود داد.

به گفته بهرام افشاری در این تجربیات سینما و تلویزیون فیزیک و قد او همیشه باعث اختلاف بین عوامل همچون کارگردان و تهیه کننده ها برای انتخاب او در راستای بازیگری بوده است.

همکاری او با سیروس مقدم از نقش کوتاهی در پایتخت 2 شروع شد و پس از آن سریال علی البدل را با این کارگردان شروع کرد. اما اوج دیده شدن و محبوب شدن او با سیروس مقدم در پایتخت 5 در نقش بهتاش فریبا اتفاق افتاد ؛ بطوری که با اینکه وی اصلالت همدانی دارد اما به نحوی کارکتری مازندرانی به خود گرفت که گاها مخاطب این برداشت را دارد که بهرام افشاری اصالت شمالی دارد.

بهرام افشاری

افتخارات بهرام افشاری

افشاری در سال 88 منتخب جوان برتر ایران در رشته بازیگری شد. همینطور در سال 90 جایزه تندیس بهترین بازیگری مرد را در سی و یکمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر دریافت کرده و نامزد بهترین بازیگر سال تئاتر ایران انتخاب شد.

بهرام افشاری

رفیق‌های بهرام افشاری

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا درخشان هستند و قبل از هرچیزی داداش من هستند و چیزهایی زیادی از آنها یاد گرفته ام، ما تلاش کردیم قدرت نه گفتن را تمرین کنیم

شرایطی می رسید که مثلا بیست هزار تومان در حسابمان بود و کار میلیونی به ما پیشنهاد می شد اما قبول نمی کردیم چون دنبال ارزشی بودیم که بتواند ما در مسیر نشان دادن استعداد و توانایی هایمان قرار دهد.

فیلموگرافی بهرام افشاری

صحنه زنی – 1399

● بعد از اتفاق – 1399

● سگ بند – 1398

● چشم و گوش بسته – 1397

● رحمان 1400 – 1397

● آقای سانسور – 1396

● نیوکاسل – 1395

● کارگر ساده نیازمندیم – 1394

● لانتوری – 1394

● ایران برگر – 1393

● عصبانی نیستم – 1392 

پایتخت 6 – 1399

● شرایط خاص – 1398

● پایتخت 5 – 1397

● علی‌ البدل – 1396

● آسمان من – 1394

● پایتخت 2 – 1392

دیدگاه خود را ارسال کنید