اخبار سلبریتی | رضا رویگری | پیری عجیب رضا رویگری

فیلم عجیب رضا رویگری در استخر | چه بلایی بر سر رضا رویگری آمده؟؟

وضعیت اسفناک رضا رویگری در استخر آب در صفحات مجازی سر و صدا کرد.

فیلم عجیب رضا رویگری در استخر | چه بلایی بر سر رضا رویگری آمده؟؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رضا رویگری متولد 10 دی 1325 است. رضا رویگری بازیگر و نقاش بوده است. آهنگ ها رضا رویگری در اوایل انقلاب بسیار طرفدار داشت. رضا رویگری دوبار ازدواج کرده است. رضا رویگری از ازدواج اولش یک پسر به نام کیارش دارد.

بیوگرافی رضا رویگری

رویگری در سال ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. وی در جوانی به نقاشی روآورد و با نمایش ویس و رامین به کارگاه نمایشی پیوست. او در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است.

بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال محله بهداشت آغاز کرد. با فیلم عقابها به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای از عشق گفتن و غوغا و کازابلانکا به بازار هنر عرضه کرده است.

رضا رویگری

وی همچنین، خوانندۀ سرود معروف ایران ایران دراول انقلاب است. شور شیرین، اخراجی ها ۳، بوتیک، مسافر ری، بلوف، گناهکاران از جمله فیلم هایی است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است. بازی در نقش کیان ایرانی در سریال مختارنامه از جمله نقش های ماندگار این بازیگر محسوب می شود.

 مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از انتشار ویدئویی از شرایط نامناسب رضا رویگری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد.

سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره برخی از صحبت‌ها و حواشی مرتبط با شرایط فعلی رضا رویگری خواننده و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که پس از انتشار فیلمی از وضعیت نامناسب این هنرمند در آسایشگاه سالمندان در فضای مجازی مطرح شد، اظهار داشت: بنده هم به سهم خود از شرایطی که برای جناب رویگری پیش آمده بسیار ناراحتم و نهایت تلاشم را انجام می‌دهم که در این زمینه هر پیگیری که لازم باشد را انجام دهیم، اما متاسفانه این هنرمند ارزنده کشورمان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت نیست و از سال ۱۳۹۴ که مکاتبات برای عضویت این هنرمند آغاز شد، شورای ارزشیابی هنرمندان تشخیص نداده که ایشان می‌تواند عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت شود.

رضا رویگری

عظیمی گفت: بنده تلاش کردم این هنرمند را طی مقاطع مختلف در جریان خدمات و فعالیت‌های موسسه قرار بدهم؛ حتی تلاش کردیم تا در حد امکانات و شرایطی که داشتیم، جناب رویگری را با سایر اعضا به سفر یا دورهمی و جشن‌ها ببریم تا حال و هوای روحی این هنرمند پیشکسوت تغییر کند، ولی به دلیل اینکه این هنرمند از جهت شرایطی که توضیح دادم عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت نبودند، پیگیری مسائل مرتبط با این هنرمند، با موسسه نبوده است. هرچند به دلیل وظیفه‌ای که در موسسه هنرمندان پیشکسوت داریم از کنار موضوع نیز بی‌تفاوت رد نشدیم و یک دغدغه دائمی در این زمینه داشته‌ایم.

وی افزود: مدارک و شواهد گواه است که نهایت تلاش خود را برای عضویت ایشان در موسسه انجام دادیم. حتی ۱۱ روز از استقرار مجدد اینجانب به عنوان مدیرعامل موسسه نگذشته بود که در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ مجدداً نامه‌ای به شورای ارزشیابی هنرمندان ارسال و درخواست عضویت استاد رویگری را مطرح کردم. از طرفی فارغ از تمام این احوال، بنده به شدت دنبال حواشی و مسائل این هنرمند عزیز و گرامی بودم. یعنی اصلاً چنین نبوده که چون جناب رویگری عضو موسسه نیست، ماجرا را رها کرده باشیم. حتی به خاطر دارم از جانب ایشان مطلبی تهیه شد و ضمن تشریح شرایطی که در آن قرار داشتند بنا شد که بخشی از اظهارت وی درباره شرایطی که دارد با تایید ایشان در رسانه‌ها منتشر شود، ولی به دلیل اینکه جناب رویگری تلفن خود را پاسخ نداد و ما هم ناگزیر بودیم به دلیل رعایت اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای خبرنگاران حتماً تایید وی را برای انتشار مصاحبه داشته باشیم، این امر نیز میسر نشد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: برخی از مسائل خانوادگی جناب رویگری هم از جمله محدودیت‌هایی است که وزارت ارشاد یا موسسه هنرمندان پیشکسوت نمی‌تواند به لحاظ اخلاقی و خانوادگی به آن ورود یا دخالت کند.

رضا رویگری

عظیمی تصریح کرد: بنده و تمام مدیران ذی‌ربط هم مانند تمام دغدغه‌مندان اهل هنر و هم به عنوان مدیر فرهنگی علاقه‌مند و پیگیر هستیم که جناب رویگری هرچه زودتر در شرایط مطلوبی قرار گیرد. البته بنده به صورت کامل در جریان هستم که در حوزه معاونت امور هنری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مسائل مرتبط با جناب رویگری در حال پیگیری است و طی روزهای آینده نتایج آن به اهالی محترم رسانه اطلاع رسانی می‌شود.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد، گفت که امیدوار به کمک مردم عزیزم هستم. پس از رسانه ای شدن وضعیت رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک وی در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون ایرنا، گفت: امیدوار به کمک مسئولان و مردم هستم. من تحمل حضور در این فضا را ندارم.

رضا رویگری

وی با اشاره به اینکه همسرش به مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده، افزود: متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد. رویگری که با شماره تماس یکی از حاضران در آسایشگاه با ما گفت وگو می‌کرد، اظهار داشت: تلفن همراهم را گرفته‌اند و نمی‌توانم با کسی صحبت کنم. شما به مردم بگویید من را حلال کنند.

وی تاکید کرد: از نظر جسمی حال خوبی دارم، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده‌ام گویی در زندان‌ام و روحیه‌ام را از دست داده‌ام. رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

رضا رویگری

دیدگاه خود را ارسال کنید