اخبار سلبریتی | بهاره رهنما | حواشی بهاره رهنما | ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما به سیم آخر زد

بهاره رهنما با پوشش تابستانی و خنک در ملا عام ظاهر شد.

بهاره رهنما به سیم آخر زد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 می باشد. بهاره رهنما دانش آموخته رشته ادبیات فارسی دانشگاه آزاد تهران است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی است. ازدواج دوم بهاره رهنما با صاحب برند معروف لوازم آرایشی نیز به سرانجام نرسید. بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی یک دختر دارد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد  ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ است. رهنما در رشته ادبیات نمایشی دارای مدرک لیسانس و در رشته حقوق قضایی دارای مدرک فوق لیسانس است.​

طلاق و ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر  دوم خود نیز جدا شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتماما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد. در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شدبهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

بهاره رهنما

پیمان قاسم خانی، همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود.او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما

سوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنما

اینستاگرام بهاره رهنما

بهاره رهنما که این روزها سلطان تبلیغات در اینستاگرام شده است، هر بار با روشی جدید این کار را انجام می‌دهد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی است که یک دو سالی می‌شود در اینستاگرام و فضای مجازی گرد و خاک به پا کرده است. بهاره را می‌توان از فعال‌ترین چهره های اینستاگرام دانست.

این بازیگر زن هر روز چیزی برای گفتن دارد. اگر از استوری های فراوانش بگذریم بیش از 1000 پست منتشر کرده است. ناگفته نماند بهاره رهنما از این سرویس درآمد بسیار بالایی را کسب می کند و از خوبی‌هایش هم اینست که با وجود اینکه کاربران توهین زیادی به او می کنند هیچ‌گاه با مردم منفی صحبت نمی‌کند.

بهاره رهنما

تحصیلات عجیب غریب بهاره رهنما

 

یکی از نکات جالب بیوگرافی بهاره رهنما ین است که وی سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت و در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت.

بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره رهنما

وی اما با وجود تحصیلات بالا در پست هایش نادرست های املایی زیادی دارد و نمونه دیگری از سوتی بهاره رهنما را در ادامه می‌بینید که به مناسبت تبریک گفتن نیمه شعبان منتشر کرده بود.بهاره رهنما، به نادرست‌های املایی‌اش، حتی در مناسبت‌های مذهبی ادامه میدهد!

بهاره رهنما برای تبریک نیمه شعبان در توییتر نوشت: تولد منجی عالم بشریت، قائم عالم محمد مبارک.

قائم آل محمد به اشتباه قائم عالم محمد نوشته شده است.وی از جمله بازیگرانی است که تقریباً در هر گفت و گو‌یی به تعداد مدارک متعدد تحصیلی‌اش اشاره می کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید