قتل | قتل بی رحمانه دختر بچه وسط خیابان | در این خیابان معروف رخ داد

قتل بی رحمانه دختر بچه وسط خیابان | در این خیابان معروف رخ داد

دختر ۵ ماهه‌ای در قسمت عقب ماشینی در محله‌ای در ساوت ساید شیکاگو به ضرب گلوله کشته شد.

قتل بی رحمانه دختر بچه وسط خیابان | در این خیابان معروف رخ داد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

دختر ۵ ماهه‌ای در قسمت عقب ماشینی در محله‌ای در ساوت ساید شیکاگو به ضرب گلوله کشته شد.

به گفته پلیس و دفتر بازرسی پزشکی شهرستان کوک، این نوزاد که سیسیلیا توماس نام دارد، عصر جمعه هنگام شلیک گلوله از یک وسیله نقلیه دیگر در محله ساوت شور (South Shore) از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت.

سیسیلیا به بیمارستان منتقل شد، اما در آنجا جان داد. ­

پلیس شیکاگو اعلام کرد مرد ۴۱ ساله سوار بر خودروی دیگر هم پس از جراحات گلوله در نزدیکی چشمش به بیمارستان منتقل شد و در وضعیت خوبی قرار دارد.

تاکنون هیچ فردی در ارتباط با این تیراندازی بازداشت نشده است و مقامات جزئیاتی در مورد علت تیراندازی یا کیفیت آن ارائه نکرده اند. پلیس روز شنبه اعلام کرد که خبری برای به روزرسانی ندارد.

این نوزاد یکی از کم سن و سال‌ترین قربانیان خشونت با اسلحه در شیکاگو است. به گفته ناتالیا درویانی، سخنگوی دفتر معاینه پزشکی شهرستان کوک، او چهار روز دیگر ۶ ماهه می‌شد.

اداره پلیس شیکاگو تا ۱۹ ژوئن، ۲۸۲ قتل را در سال جاری ثبت کرده است که از ۳۱۶ قتل ثبت شده در مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ کمتر است. شیکاگو همانند بسیاری از دیگر شهر‌های آمریکا، سال گذشته افزایش چشمگیری در آمار قتل را گزارش کرده است. آمار ۷۹۷ قتل در سومین شهر بزرگ کشور در سال ۲۰۲۱ - بالاترین تلفات شیکاگو در یک سال در یک ربع قرن – از تعداد قتل‌های لس آنجلس با ۴۰۰ نفر و کل نیویورک با نزدیک به ۳۰۰ نفر فراتر رفت.

جمال گرین، فعال اجتماعی، برای ارائه اطلاعات در مورد تیراندازی ۵۰۰۰ دلار جایزه تعیین کرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید