خبر فوری | فوری : زمان پایان جنگ اوکراین اعلام شد | جزئیات

فوری : زمان پایان جنگ اوکراین اعلام شد | جزئیات

عملیات نظامی روسیه درخاک اوکراین تا پایان بمباران دونباس و توقف تهدیدها از سوی کی‌یف ادامه خواهد داشت.

فوری : زمان پایان جنگ اوکراین اعلام شد | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت این سازمان زمان پایان عملیات نظامی کشورش در خاک اوکراین را اعلام کرد.

وی گفت: عملیات نظامی روسیه تا زمانی که بمباران دونباس و تهدیدها از خاک اوکراین متوقف شود، ادامه خواهد داشت.

پولیانسکی در مورد هدف قرار دادن یک مرکز خرید در کرمنچوک گفت: هیچ حمله‌ای به این مرکز نشد، بلکه ارتش روسیه با سلاح‌های هدایت‌شونده دقیق به انبارهای حاوی تسلیحات و مهمات غربی دریافت شده از ایالات متحده و کشورهای اروپایی در نزدیکی کارخانه وسایل نقلیه کرمنچوک حمله کرد.

وی افزود: این تسلیحات و مهمات جمع آوری شده بود تا به گروه‌های مسلح اوکراین در دونباس ارسال شود و علیه مناطق مسکونی در دونتسک، لوهانسک و دیگر شهرها استفاده شود. حمله روسیه از این امر جلوگیری کرد.

روز گذشته نیز معاون شورای امنیت ملی روسیه درباره هرگونه تهدید کریمه هشدار داده و اعلام کرد که هرگونه تلاش برای حمله به کریمه به مثابه"اعلان جنگ" علیه روسیه است.

حمله روسیه به اوکراین از ۲۴ فوریه آغاز شده و به رغم تلاش‌های بی وقفه غرب برای به شکست کشاندن روسیه در این جنگ از طریق اعمال تحریم‌های شدید به ویژه در عرصه اقتصادی، این عملیات همچنان ادامه دارد و روسیه اعلام کرده به شرط پذیرش شروطش حاضر است در مذاکرات صلح با اوکراین شرکت کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید