مرگ | مرگ وحشیانه دو مرد جوان در تهران | قتل های زنجیره ای در پایتخت

مرگ وحشیانه دو مرد جوان در تهران | قتل های زنجیره ای در پایتخت

کشف جسد در دریاچه چیتگر و مرگ مرد جوان ۲۰ روز پس از درگیری با سارقان، ۲حادثه جنایی آخر هفته پایتخت بود.

مرگ وحشیانه دو مرد جوان در تهران | قتل های زنجیره ای در پایتخت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

کشف جسد در دریاچه چیتگر و مرگ مرد جوان ۲۰ روز پس از درگیری با سارقان، ۲حادثه جنایی آخر هفته پایتخت بود.

ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه گذشته، افرادی که برای تفریح به دریاچه چیتگر رفته بودند با جسد مردی روی آب مواجه شدند.

با مشاهده جسد بلافاصله، مأموران اورژانس و پلیس راهی محل شده و موضوع به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد جسد متعلق به مردی ۲۷ ساله است.

از آنجا که مدارک هویتی و علت مرگ مرد جوان مشخص نبود، جسد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته دریاچه چیتگر و تحقیقات میدانی را صادر کرد.

یک ساعت بعد از این خبر، دومین گزارش به بازپرس کشیک ویژه قتل اعلام شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی به نام جمشید در بیمارستان جان باخته است.

خانواده وی به پلیس گفتند که ۲۰ روز قبل جمشید به میهمانی شبانه‌ای در سعادت‌آباد رفته بود. لحظاتی از میهمانی گذشته بود که جمشید به خیابان رفت تا به خودرواش سر بزند، اما ناگهان متوجه شد چند مرد جوان قصد سرقت خودرواش را دارند.

جمشید با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کرد و از مردم درخواست کمک کرد. به‌دنبال سر و صداهای مرد میهمان، سارقان سوار بر خودرو دیگری شده و قصد فرار داشتند، اما جمشید به طرف خودرو رفت و سعی داشت که جلوی خودرو را بگیرد.

سارقان که جمشید را مزاحم خود می‌دیدند، او را زیر گرفته و از محل متواری شدند. جمشید بعد از این تصادف به بیمارستان منتقل شد اما ۲۰ روز بعد به علت شدت جراحات وارده جان باخت. به دستور بازپرس ساسان غلامی، تحقیقات برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید