«هاب سرمایه گذاری شریف» VC CUP بستری مناسب برای توسعه بازار استارتاپ ها

کنفرانس خبری هاب سرمایه گذاری شریف vc cup))، با محوریت معرفی و بررسی اصلاحات صورت گرفته دوره های قبلی و عقد قرارداد همکاری بین دکتر آزاده کبریایی مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و مهندس ادهمی مدیرعامل شرکت آواپرداز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

«هاب سرمایه گذاری شریف» VC CUP بستری مناسب برای توسعه بازار استارتاپ ها
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در ابتدای نشست دکتر کبریایی، مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف را به عنوان برگزار کننده این رویداد معرفی کرد و در مورد اصلاحات دوره دوازدهم نسبت به دوره های قبل گفت: هدف اصلی این دوره هاب سرمایه گذاری شریف، تنها معرفی شرکت کننده ها به سرمایه گذاران نیست؛ بلکه سعی داریم شبکه ارتباطی مناسبی ایجاد کنیم تا علاوه بر جذب سرمایه، بتوانیم نیازهای اساسی شرکت کنندگان و تیم ها را تامین کنیم.

در ادامه این کنفرانس خبری، امید خلج دبیر هاب سرمایه گذاری شریف، علاوه بر توضیح فرآیند های رویداد هاب سرمایه گذاری شریف افزود: فراخوان ثبت نام در هاب سرمایه گذاری شریف از فردا 13 تیر شروع و تا 30 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

دکتر جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در ادامه این مراسم با اشاره به معضلات بوجود آمده برای سیستم آموزشی دانشگاه در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین بررسی مزایا و معایب آن گفت: در دو سال اخیر بر خلاف سال های گذشته که دانشجویان در کنار تحصیل مشغول به کار بودند، اکثر دانشجویان در کنار اشتغال به کار، سعی بر ادامه تحصیل داشتند.

وی با تاکید بر رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور به ویژه اکوسیستم استارتاپی افزود: هاب سرمایه گذاری شریف رویدادی موثر است و امیدوارم تداوم یابد.

همچنین دکتر حدادپور معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف فعالیت های اخیر در ناحیه نوآوری شریف را معرفی و هاب سرمایه گذاری شریف را که از بزرگترین رویدادهای این ناحیه است به عنوان بستری مناسب برای توسعه بازار و محصول شرکت ها و استارتاپ ها دانست.

در انتهای این مراسم، در راستای برگزاری هاب سرمایه گذاری شریف در کرمان قرارداد همکاری دکتر کبریایی و مهندس ادهمی امضا گردید.

لازم به ذکر است این رویداد در ۳ سطح ایده، MVP و توسعه بازار و همچنین ۹ محور فینتک، کسب و کارهای پایدار، هارد تک، تجارت الکترونیک، صنایع خلاق، سلامت کشاورزی و مواد غذایی، منابع انسانی و آموزش و فضا پایه برگزار می گردد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در رویداد هاب سرمایه گذاری شریف VC CUP به سایت هاب سرمایه گذاری شریف مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را ارسال کنید