قتل | قتل فجیع در مراسم عروسی | بخوانید

قتل فجیع در مراسم عروسی | بخوانید

درگیری خونین در یک عروسی موجب قتل یک نفر شد و عاملان جنایت دستگیر شدند.

قتل فجیع در مراسم عروسی | بخوانید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 قتل در عروسی همه را شوکه کرد. قتل می تواند نشان از خشم پنهان داشته باشد. قتل بیشتر در بین جوانان و نوجوانان رخ می دهد. قتل بیشتر در اثر یک نوع رفتار هیجانی رخ می دهد. قتل می تواند تبعات منفی اجتماعی بسیاری را به دنبال داشته باشد.

قتل

جزئیات جنجالی قتل در عروسی

نزاع و درگیری خونبار در جشن عروسی به قتل یک جوان انجامید. تحقیقات  پلیس سیرجان با دستورات تخصصی مقام قضایی برای روشن شدن علت دقیق و چگونگی ماجرا و انگیزه نزاع دسته جمعی در جشن عروسی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان  در  کمتر از ۷۲ ساعت به نتیجه رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان  بیان کرد : دهم  تیر ماه به دنبال  اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مراسم عروسی در یکی از تالارهای پذیرایی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، دو جوان از ناحیه گردن و شکم با ضربات چاقو مجروح شدند.

سرهنگ امیرسبتکی افزود : یکی از مجروحان هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

در همین حال ضارب و تعدادی از عاملان این نزاع نیز از محل جنایت گریختند.

وی گفت:بلافاصله  تحقیقات تخصصی و  گسترده پلیسی  برای  شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع آغاز شد که در ادامه  با تلاش تیم هایی از پلیس آگاهی، امنیت عمومی و سایر رده های اطلاعاتی عامل وقوع قتل و  هفت  نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی، شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در شهر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد:علت و انگیزه این نزاع دسته جمعی که متاسفانه منجر به قتل هم شد اختلاف و درگیری قبلی بین چند نفر و وقوع نزاع بین آن ها بوده است که  در این  زمینه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به قانون سپرده شدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید