آدم ربا | آدم ربا کامیونی شناسایی شد | شگرد خشن این آدم ربا

آدم ربا کامیونی شناسایی شد | شگرد خشن این آدم ربا

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک آدم‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در کمتراز 3 ساعت پیدا شد.

آدم ربا کامیونی شناسایی شد | شگرد خشن این آدم ربا
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ کارآگاه "علی‌ ولیپورگودرزی "  اظهار داشت: در پی فقدانی مشکوک به آدم‌ربایی یک راننده کامیون در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند که در بررسی‌ها مشخص شد، آدم‌ربا به خانواده مرد جوان تماس گرفته و درخواست پول داشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان با دریافت همین سرنخ مهم رصد های اطلاعاتی را کلید زدند و مکان احتمالی تماس را در یک ترابری در محدوده خیابان شوش شناسایی کردند و در سریع ترین زمان ممکن راهی محل مورد نظر شدند‌ و با اقدامات خاص پلیسی و اطلاعاتی آدم‌ربا را شناسایی کردند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: از سوی دیگر تحقیقات محلی به دست آمد، متهم پس از دقایقی گفت و گو با راننده کامیون سوار بر خودرو وی شده و به مکانی نامعلوم حرکت کرده است.

متهم در جاده ورامین شناسایی و دستور توقف کامیون صادر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: به دنبال اعلام این خبر، گشت‌ های کارآگاهان در منطقه‌های احتمالی تردد خودرو مذکور کلید خورد که در پی همین موضوع متهم در جاده ورامین شناسایی و دستور توقف کامیون صادر شد. متهم پس از مشاهده کارآگاهان با کامیون متواری شد که کارآگاهان پلیس  پس از یک تعقیب و گریز طولانی دستگیر و فرد ربوده شده را کمتر از 3 ساعت پیدا کردند.

سرهنگ گودرزی  با بیان اینکه راننده کامیون پشت صندلی خودرو خود زندانی شده بود، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی به جرم آدم‌ربایی با شگرد خوراندن آبمیوه مسموم اعتراف کرد.

کارآگاهان در بررسی سوابق کیفری متهم متوجه شدند وی دارای چندین فقره سابقه کیفری در زمینه های سرقت به شیوه های مختلف از جمله بیهوشی در سال های اخیر بوده است و در تحقیقات به کارآگاهان گفت: من پس از آزادی از زندان به دلیل نداشتن کار و برای گرفتن رضایت شکات قبلی در پرونده سابقم اقدام به سرقت از رانندگان مسافرکش و بارکش به شیوه خوراندن آبمیوه های مسموم در شهرهای مختلف مانند: تهران- شمال-اردبیل می کردم سپس طی تماس با خانواده های افراد که پدرتان یا همسرتان حالش بد شده است و او در بیمارستان هست و نیاز به درمان دارد اقدام به اخاذی می کردم سپس متواری می شدم.

 کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری متهم و اعتراف وی به جرم انتسابی تاکنون 5 شاکی مورد شناسایی قرار گرفته است و  متهم جهت تحقیقات تکمیلی و  کشف جرائم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دیدگاه خود را ارسال کنید