خبر فوری | زنده زنده آتش زدن مرد جوان در شمال تهران

زنده زنده آتش زدن مرد جوان در شمال تهران

مرد جوان که دوست خود را به خاطر اختلاف مالی به قتل رسانده بود از سوی اولیای دم بخشیده شد.

زنده زنده آتش زدن مرد جوان در شمال تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مرد جوان که به خاطر طلب 200 میلیون تومانی دوست خود را به آتش کشیده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

رسیدگی به این پرونده از ۱۱ بهمن پارسال  با گزارش مرگ مردی 50 ساله  در بیمارستان به قاضی محمدتقی شعبانی، آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌‌داد وی به علت شدت سوختگی جان باخته است و از سوی یکی از دوستانش به نام محسن به آتش کشیده شده بود.

با به دست آمدن هویت متهم، تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت تا اینکه 4 ماه بعد کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی او را بازداشت کردند و به قتل اعتراف کرد. متهم گفت: کارخانه دار بودم اما  ورشکسته شدم، چون  نیاز به پول داشتم  به سراغ مقتول رفتم. او در کار تهیه وام بود و من به او ۲۰۰ میلیون تومان پول دادم تا وام 5 میلیاردی برایم تهیه کند.

متهم ادامه داد: مدتی از این ماجرا گذشت اما مقتول برایم وام نگرفت و در نهایت به او گفتم که پولم را برگرداند، ولی او مدام امروز و فردا می‌‌کرد تا اینکه وی یک چک ۲۰۰ میلیونی به من داد که بلامحل بود. به همین دلیل دستگیرم کردند و ۵ روزی در زندان بودم. پس از آزادی سراغش رفتم و گفتم اصل پولم را برگرداند.

بازهم مقتول امروز و فردا کرد و درنهایت پس از دو ماه، با ظرف بنزین راهی دفتر او شدم. قصدم این بود که او را بترسانم و به پولم برسم. با پسرش که در آنجا حضور داشت درگیر شدیم. گفتم پولم را می‌خواهم که در کشمکش با پسر مقتول زمین خوردم و در آن لحظه فندک را کشیدم تا وسایل دفتر آتش بگیرد و خسارت به او وارد شود، اما اقدام من باعث شد، آتش سوزی شود و مقتول در آتش بسوزد و پسرش هم مصدوم شود. در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، پسر مقتول به شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از قصاص قاتل پدرش  برای رضای خدا گذشت کرد.

بدین ترتیب مرد آتش افروز بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه می رود تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید