جاماندگان یارانه | خبر خوش برای جاماندگان یارانه | یارانه ویژه امشب در حساب جاماندگان

خبر خوش برای جاماندگان یارانه | یارانه ویژه امشب در حساب جاماندگان

امشب یارانه ویژه به حساب جاماندگان واریز خواهد شد.

خبر خوش برای جاماندگان یارانه | یارانه ویژه امشب در حساب جاماندگان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

جاماندگان یارانه به زودی تعیین تکلیف می شوند. جاماندگان یارانه آمار به نسبت بالایی دارند. جاماندگان یارانه به زودی این یارانه را دریافت خواهند کرد. جاماندگان یارانه می توانند این یارانه را تا پایان ماه جاری برداشت کنند. جزئیات جدید وضعیت جاماندگان یارانه را بخوانید.

جاماندگان یارانه

جزئیات جدید واریز یارانه برای جاماندگان

سومین مرحله یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی رییسی، چند روز پیش واریز شد؛ واریز این یارانه در حالی بود که هنوز یکی از بزرگترین باگ‌های این سیستم بر سر جای خود باقی بود؛ اما این باگ چه بود؟

سال ۹۳، برخی از افراد تصمیم گرفتند از دریافت یارانه انصراف دهند؛ در این بین برخی از فرزندان خانواده‌ها از دریافت یارانه انصراف دادند؛ یعنی پدر و مادر و سایر فرزندان یارانه می‌گرفتند؛ اما برای مثال یکی از فرزندان از دریافت یارانه انصراف داد؛ حال این فرد امسال می‌خواهد یارانه ۳۰۰ و۴۰۰هزار تومانی بگیرد. اگر دهک یک تا ۹ باشد که مشکلی وجود ندارد و مانند سایرین برای دریافت یارانه ثبت نام می‌کند؛ اما اگر فرد یک دهک دهمی باشد، دیگر داستان متفاوت است. اما چرا؟

این فرد نمی‌تواند در سامانه ثبت نام، ثبت نام کند؛ زیرا دهک دهمی است؛ بنابراین یا واقعا دهک دهمی است و از دریافت یارانه منصرف می‌شود و یا فکر می‌کند اینطور نیست و باید یارانه بگیرد؛ بنابراین اعتراض می‌زند؛ اما امکان اعتراض هم برای این فرد وجود ندارد؛ چرا که برای اعتراض زدن نیازمند شماره حسابی است که یارانه می‌گرفته؛ اما این فرد به طور مستقل یارانه‌ای دریافت نمی‌کرده که شماره حساب داشته باشد؛ بنابراین امکان دریافت یارانه برای این افراد و یا سایر افرادی که شرایط مشابه دارند وجود ندارد؛ حال چاره چیست؟ سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این سوال پاسخ می‌دهد.

طبیه حسینی، در مورد این افراد به اقتصاد آنلاین، گفت: این افراد باید منتظر بمانند تا مرداد ماه از سامانه جدید رونمایی شود و بتوانند در آن سامانه ثبت نام و یا ثبت اعتراض کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که یارانه‌های قبلی این افراد چه می‌شود اظهار داشت: اگر آن زمان هنوز بنا برآن بود که معوقات پرداخت شود، یارانه ماه‌های گذشته این افراد نیز پرداخت خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید