خبر فوری|۳ شرکت بیمه حدود ۴۵ درصد حق بیمه تولیدی را به خود اختصاص دادند آمار عملکرد شرکت‌های بیمه در سه ماهه اول سال جاری حاکیست که شرکت‌های بیمه ایران ،آسیا و دانا به ترتیب با سهم ۲۶.۵، ۱۰.۹۷ و ۸.۰۲ درصد توانستند بیش از ۴۵ درصد از کل حق بیمه‌های تولیدی را به خود اختصاص دهند. بیمه ایران همچنان پیشتاز سهم بیمه ایران از حق بیمه تولیدی حدود ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تا پایان خردادماه امسال بوده است که با ۲۳.۲۴ درصد رشد توانسته است تعداد ۵ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۲۳ بیمه نامه صادر نماید. این شرکت همچنین حدود ۳۸ درصد از سهم بازار بیمه را در تعداد بیمه‌نامه‌های صادره کسب کرده است. بیمه ایران در زمینه خسارت‌های پرداختی نیز به تنهایی نزدیک به ۴۱ درصد از خسارات پرداختی صنعت بیمه را به خود اختصاص داده است که این موضوع حجم و میزان مخاطبان این شرکت در بازار بیمه را نشان می دهد. به نحوی که از تعداد خسارت های ۱۸ میلیون و ۲۳۰ هزار فقره ای کل صنعت بیمه تا پایان خرداد امسال، شرکت بیمه ایران دو میلیون و ۴۱۰ هزار فقره خسارت پرداخت کرده است است که تقریباً ۱۱ درصد تعداد خسارات صنعت بیمه را شامل می شود بیمه آسیا شرکتی با ثبات شرکت بیمه آسیا در زمره شرکت‌های با ثبات و دارای کمترین حاشیه است که ظرفیت های بیمه گری خود را به تناسب وضعیت بازار و شرایط کلی اقتصاد کشور به خوبی فعال کرده است. بادین که اخیراً ریاست هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران را برعهده گرفته است با تیم مجرب خود توانسته است تا پایان فصل بهار امسال حدوداً ۳۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کند. این رقم نسبت به سال گذشته بیش از ۴۵ درصد رشد را نشان می‌دهد و اگر این میزان حق بیمه را در کنار رشد تورم سنجش کنیم شاهد اقدام موفقیت آمیز این شرکت در تولید حق بیمه هستیم. بیمه آسیا توانسته است دو میلیون و ۳۸۶هزار فقره بیمه نامه در مدت یادشده صادر کند که با ۱۳.۵۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۳۵ درصد از سهم کل تعداد بیمه‌نامه‌های صادره را از آن خود کرده است. آمارهای ارائه شده بیمه مرکزی حاکی است که شرکت بیمه آسیا در بخش خسارت های پرداختی نیز حدوداً ۱۵۹۰ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرد که ۷۳.۳۲ درصد رشد نشان می دهد و ۱۰.۳۱ درصد از خسارت‌های پرداختی فصل بهار صنعت بیمه را شامل می شود. البته تعداد خسارت های این شرکت قریب به ۳۵۰ هزار فقره بوده که از نظر فراوانی نسبت به بیمه ایران دارای نسبت یک به ۶ است. بیمه دانا با کمترین میزان رشد خسارات پرداختی شرکت بیمه دانا با حضور مدیرعامل جدید خود به دنبال حفظ و ارتقاء موفقیت گذشته است. این شرکت توانسته است در فصل بهار حدوداً ۲۴۸۰ میلیارد تومان بیمه نامه تولید کند. این حق بیمه تولیدی ۸ درصد از سهم حق بیمه صنعت بیمه در سه ماه نخست امسال را شامل می شود. از نظر تعداد بیمه نامه صادره نیز بیمه دانا یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۶۴۹ فقره بیمه نامه صادر کرده است که چیزی حدود ۹ درصد از سهم کل بیمه نامه های صادره را شامل می شود. این شرکت همچنین ۱۱۵۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است. مهمترین نکته رشد ۱.۲۸ درصدی خسارت‌های پرداختی بیمه دانا نسبت به دوره مشابه سال قبل است که در حقیقت کمترین نرخ رشد را نشان می دهد. با این وجود ۷.۵۲ درصد از خسارت‌های پرداختی بازار بیمه مربوط به بیمه دانا ست که با تعداد ۳۶۶ هزار و ۷۱۶ در مورد خسارت پرداختی حاصل شده است. البته این موضوع از نظر مدیریت ریسک دارای اهمیت است اما از حیث مخاطب محوری نیاز به بررسی بیشتر دارد.

حادثه وحشتناک برای مسافران یک هتل | گازگرفتگی مسافران

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت احتمالی ۳۰ مسافر به دلیل استشمام منوکسیدکربن خبر داد.

حادثه وحشتناک برای مسافران یک هتل | گازگرفتگی مسافران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: ۳۰مسافر در مشهد بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن دچار گازگرفتگی شدند.

وی ادامه داد: این حادثه حوالی ساعت ۵:۵۰ بامداد امروز (۲۹ تیر) در یک هتل  واقع در خیابان امام‌رضای مشهد رخ داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: از بین افراد دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در این حادثه که دارای علائم تهوع، سردرد، ضعف و بی حالی بودند، ۲۵ مسموم توسط ۹ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس اعزامی تحت بررسی و درمان اولیه قرار گرفتند و به بیمارستان‌های امام‌رضا(ع)، اکبر، شهید کامیاب و شهید هاشمی‌نژاد منتقل شدند و ۵ مسموم نیز با وسیله شخصی به بیمارستان موسی ابن جعفر(ع) مراجعه کردند که اکنون تحت درمان قرار دارند.

سرپرست آتش نشانی شهر مشهد نیز در این رابطه توضیح داد: در پی حادثه نشت گاز منواکسید کربن در هتلی در خیابان امام رضا(ع) تعدادی مسافر مسموم و ٣١٨ مسافر نیز به بیرون این مجموعه منتقل شدند.

مجید فرهادی افزود: امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از هتل های محدوده مرکزی شهر مشهد، گروه‌های نجات و پشتیبانی به خیابان امام‌رضا اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی از داخل این هتل مشخص شد تعدادی از مسافراتن به دلیل استنشاق گاز سمی منواکسید کربن (co) با علایم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده اند که آتش‌نشانان بلافاصله با توجه به اهمیت سلامت مسافران اقدام به تخلیه فوری ۳۱۸ نفر از حاضران این هتل کردند.

سرپرست آتش نشانی شهر مشهد گفت: طبق اعلام اورژانس ٣٠ نفر در این حادثه دچار گازگرفتگی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرهادی افزود: بررسی های اولیه نشان داده که نشت گاز co از قسمت موتور خانه این مجموعه صورت گرفته و برای کشف علت و منشأ دقیق گازگرفتگی این افراد در این هتل تحقیقات توسط کارشناسان مربوطه آغاز شده و ادامه دارد.

این مسئول تاکید کرد: طی سال گذشته برای متولیان این هتل ۹طبقه، ۲ بار اخطاریه برای تشکیل پرونده ایمنی از آتش‌نشانی مشهد ارسال شده است.

سرپرست آتش نشانی شهر مشهد گفت: با توجه به این که آتش‌نشانی اقامت در این هتل را به دلیل ناایمن بودن خطرناک می داند، با حضور عوامل انتظامی و قضایی، از پذیرش مسافر در این هتل به صورت موقت جلوگیری شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید