خبر فوری|فوری : حمله وحشیانه به قهرمان بوکس در خیابان | جزئیات

فوری : حمله وحشیانه به قهرمان بوکس در خیابان | جزئیات

عوامل درگیری خشن با قهرمان بوکس کشور در فردیس بازداشت شدند.

فوری : حمله وحشیانه به قهرمان بوکس در خیابان | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 دادستان عمومی و انقلاب فردیس از شناسایی و بازداشت عوامل نزاع جمعی و قمه کشی  و ضرب جرح نسبت به قهرمان بوکس در فردیس با دستور قضایی در کمتر از 9 ساعت خبر داد.

حسین ناصرخاکی با اشاره بازداشت عوامل یک درگیری جمعی که در آن افرادی در مقابل قهرمان بوکس کشور اقدام به قمه کشی کرده بودند گفت: این اتفاق در یکی از معابر اصلی شهر رخ داده و  فیلم دوربین مداربسته لحظه وقوع درگیری نیز در فضای مجازی پخش شده بود.

وی با اشاره به دستور سریع به عوامل انتظامی برای شناسایی و بازداشت این نزاع جمعی تصریح کرد: در فیلم منتشر شده در فضای مجازی، سه فرد با شمشیر و تبر و قمه در حال ضرب و جرح یک بوکسور ملی پوش در ساعات پایانی شب بودند که موضوع به فوریت از ناحیه دادستانی رصد و پیگیری شد.

وی افزود:  پس از اخذ اظهارات شاکی، با دستور جلب شبانه عوامل دخیل در نزاع خونین  در ساعات اولیه  بعد از انتشار فیلم، این افراد دستگیر و با قرار تامین قانونی از شعبه ۹بازپرسی بازداشت و  به زندان اعزام شدند.

ناصرخاکی با بیان اینکه شاکی در این نزاع از ناحیه دست راست آسیب دیده است از تلاش نیروی انتظامی در اقدام سریع در شناسایی و دستگیری متهمان تقدیر و متذکر شد: در راستای تامین امنیت شهروندان با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و پرونده این اشخاص در قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص دادگستری کل استان البرز از ابتدای تشکیل در دادسرا تا صدور احکام مقتضی در دادگاه و اجرای کامل احکام صادرشده پیگیری و نظارت خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید