اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها| نوید محمدزاده مهاجرت کرد؟ | قهر نوید با همسرش جدی شد

نوید محمدزاده مهاجرت کرد؟ | قهر نوید با همسرش جدی شد

نوید محمدزاده با انتشار عکسی خروج از کشور را تایید کرد.

نوید محمدزاده مهاجرت کرد؟ | قهر نوید با همسرش جدی شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی است. نویدمحمدزاده تا به امروز موفق به دریافت جوایز متعدد شده است. نوید محمدزاده سبک بازی خاصی دارد. نوید محمدزاده در حوزه تولید عطر فعالیت دارد. نوید محمدزاده به تازگی ازدواج کرده است.

نوید محمدزاده

حواشی نوید محمدزاده

از نوید محمدزاده عکسی در فضای مجازی پخش شده که در کنار بازیگر جوان خانم پریناز ایزد یار حضور دارد. این دو بازیگر جوان از بازیگران پر استتعداد و برجسته ایران هستند که در کارنامه خود آثار درخشان زیادی داشته و جزو آن دسته از بازیگران کم حاشیه می باشند.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده

شروع حرفه‌ای کار نوید محمدزاده از کی بود؟

نوید محمدزاده: اولین اجرای عمومی نمایش «پسران آفتاب» بود که در کرج اجرا کردیم و برای آن کار سال ۸۷ جایزۀ دوم بازیگری بخش بین الملل جشنواره دانشجویی را گرفتم. سال ۸۸ «ماه در مرداب» محمد کوروش نیا را در تالار محراب داشتم؛ و می‌توانم بگویم شروع جدی ام سال ۸۹ بود با «فاصلۀ تاریک ستاره ها» ایثار ابومحبوب و بعد «یک دقیقه سکوت» کار آیدا کیخایی، «دهانی پر از پرنده» فارس باقری بعد هم «آخرین نامه» مهرداد کوروش نیا که در فجر هم به خاطرش کاندیدای بازیگری شدم.

نوید محمدزاده

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» دوست عزیزم اشکان خیل نژاد را در تالار مولوی اجرا کردیم که برای آن نقش، جایزه بازیگری جشنواره دانشجویی را بردم؛ و بعد هم که کار «زمستان۶۶» محمد یعقوبی و «ورود آقایان ممنوع!» خانم کتایون فیض مرندی را در تئاتر شهر داشتم. «آخرین نامه» را هم در جشنواره «اسپولِتو» ایتالیا یک اجرا بردیم.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

نوید محمدزادهنوید محمدزاده

دیدگاه خود را ارسال کنید