فروش سهام عدالت| نحوه فروش سهام عدالت| سفارش فروش سهام عدالت

نحوه فروش سهام عدالت متوفیان | سهامداران بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) درباره سهام عدالت متوفیان و وثیقه بانکی با این سهام توضیحاتی ارائه کرد.

نحوه فروش سهام عدالت متوفیان | سهامداران بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نحوه فروش سهام عدالت اعلام شد. نحوه فروش سهام عدالت با ابهاماتی همراه بود. فروش سهام عدالت برای سهامداران حائز اهمیت است. فروش سهام عدالت از سوی کارشناسان چندان توصیه نمی شود. جزئیات مهم درباره فروش سهام عدالت را بخوانید.

فروش سهام عدالت

روش جدید فروش سهام عدالت

محمد باغستانی با اشاره به رونمایی از فاز اول سامانه توثیق الکترونیک هوشمند ستاره، در مورد اینکه برای اخذ وام چه میزان سهام لازم است، افزود: این موضوع در اختیار بانک بوده و بستگی به بانک دارد. ممکن است بانک برای ارائه وام ۱۰ میلیون تومانی، ۲۰ میلیون تومان وثیقه بخواهد.

وی در مورد مشمولان سهام عدالت نیز توضیح داد: همه مشمولان سهام عدالت می‌توانند از این سهام به عنوان وثیقه استفاده کنند. هم مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده و هیچ میزان از سهام خود را نفروخته بودند، هم مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده و بخشی از سهام خود را فروختند و هم مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند. در واقع هر فرد به میزان دارایی خود می تواند برای توثیق سهام اقدام کند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) در ادامه در مورد انتقال سهام عدالت متوفیان نیز توضیح داد: سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان تا پایان شهریور ماه راه اندازی شده و وراث این افراد می توانند برای انتقال سهام عدالت اقدام کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید