احمدی نژاد |فوری : نامه جنجالی احمدی نژاد | مرگ نزدیک است

فوری : نامه جنجالی احمدی نژاد | مرگ نزدیک است

احمدی نژاد در نامه ای به زلنسکی نوشت: حمله به اوکراین نه تنها جلوه ای آشکار، از چهره خشن و ضد مردمی تمرکز قدرت و ثروت و تلاش برای ارضای روحیه قدرت طلبی، خودکامگی، خودشیفتگی و شهرت طلبی امثال آقای پوتین را به نمایش گذاشت.

فوری : نامه جنجالی احمدی نژاد | مرگ نزدیک است
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 محورهای نامه رئیس دولت بهار به زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به شرح زیر است:

_ خوشبختانه امروز مقاومت مردم اوکراین از یک سو موجب تکریم و حمایت آشکار ملت های گوناگون، آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان از آن‌ها و از سوی دیگر موجب محکومیت گسترده و عمومی تجاوز آشکار حکومت و ارتش روسیه به یک کشور مستقل شده است.

_ ملت بزرگ ایران نیز، که در دوران اخیر، زخم سنگین ناشی از یک تجاوز جنایتکارانه به سرزمین خود را بر تن دارد، با احساس نفرتی شدید از جنایات ضد بشری متجاوزین و با درکی عمیق از ابعاد مقاومت ملت اوکراین، در کنار مردم شما ایستاده است.

_ هیئت حاکمه ایالات متحده آمریکا، در ازای حفظ رهبری بلامنازع خود در جهان، پذیرفته است تا با دادن امتیازاتی به روسیه و چین، ضمن ارضای بخشی از تمایلات توسعه طلبانه آنها، موافقت آنان را برای ایفای نقش در جهان سه قطبی جدید کسب نماید.

- حمله به اوکراین نه تنها جلوه ای آشکار، از چهره خشن و ضد مردمی تمرکز قدرت و ثروت و تلاش برای ارضای روحیه قدرت طلبی، خودکامگی، خودشیفتگی و شهرت طلبی امثال آقای پوتین را به نمایش گذاشت، بلکه موجب افشای نقش ضد بشری سلطه گران و برنامه های دراز مدت آنان برای تداوم سلطه بر جهان و تحمیل وضع نابسامان بر مردم مظلوم کشورهای مختلف شده است.

_ پذیرش چنین نقشی از سوی روسیه و چین در حالی برنامه ریزی شده است که این دو کشور آن را گشایش مسیری برای تحقق رویاهای زیاده خواهانه آتی خود ارزیابی می کنند، گشایشی که، در شرایط حاضر، طریق دیگری برای آن متصور نیست.

_ برنامه تهاجم به اوکراین و تصرف آن و در ادامه بازیابی بخش های اصلی شوروی سابق را باید گام اول برای ایجاد تغییرات بزرگ و استقرار نظم جدید مد نظر آنان به شمار آورد.

_ به زعم آنان اشغال اوکراین، تصرف تایوان توسط چین و سلطه آمریکا بر ایران، حلقه اولیه طرح را تکمیل کرده و علاوه بر آن به مناقشات چند ده ساله پایان می داد.

- از جناب عالی به عنوان فردی آزادیخواه و از همه انسانهای آزاده دعوت می کنم که همه با هم به جریان عمومی انسانها بپیوندیم و برای برپایی آن جهان بسیار زیبا، انسانی و دوست داشتنی همراهی و تلاش نماییم.

- مرگ حقیقتی زیبا است که همه در آن با پروردگارمان ملاقات می نماییم پس چه بهتر که مرگمان در مقابله با تجاوز، ظلم، دفاع از آزادی و عدالت، اصلاح وضع جهان، برپایی نظمی انسانی و صیانت از خاک وطن و حفاظت از ناموسمان باشد.

- از خداوند منان برای همه ملت ها و به ویژه ملت اوکراین، سلامتی، عزت، موفقیت، امنیت، رفاه و رفع فقر، ناامنی، تجاوز، جنگ و رفع ستم از همه ملت ها به ویژه ملت های فلسطین، سوریه، یمن و افغانستان و برای جنابعالی موفقیت در انجام رسالت مهم دفاع از مردم و سرزمین مادری مسئلت دارم.

دیدگاه خود را ارسال کنید