رتبه بندی معلمان |خبر خوش برای معلمان | اجرای طرح رتبه بندی معلمان

خبر خوش برای معلمان | اجرای طرح رتبه بندی معلمان

مخبر، معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اصلاح آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان را امضا و ابلاغ کرد.

خبر خوش برای معلمان | اجرای طرح رتبه بندی معلمان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رتبه بندی معلمان از دغدغه‌های مهم فرهنگیان است.رتبه بندی معلمان حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.رتبه بندی معلمان مدتهاست که قرار است اجرا شود.رتبه بندی معلمان برای معلمان اهمیت فوق العاده ای دارد.رتبه بندی معلمان با اما و اگرهای فراوان همراه است.

رتبه بندی معلمان

جزئیات رتبه بندی معلمان

هیات وزیران در جلسه ۹ مرداد ۱۴۰۱، به منظور تأمین نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و پیشگیری از اعلام ایراد رییس مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر اصلاح آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان موافقت کرد.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی معلمان با پیگیری های مجلس و همکاری دولت قطعی و وارد فاز اجرایی شده است.

شهباز حسن پور در حاشیه نشست با رییس جمهور در خصوص طرح رتبه بندی معلمان افزود: ان شاالله کرمان اولین استان برای اجرای طرح است و از مدیرکل آموزش و پرورش استان می خواهم از تمام ظرفیت ها برای اجرایی شدن این طرح استفاده کند.

وی اظهار داشت: از رییس جمهور محترم خواستار برخورد جدی و قاطع با مقصران تأخیر در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هستم.

وی همچنین در خصوص افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: امیدوار هستم دولت با توجه به موافقت رییس جمهور، مجلس شورای اسلامی و سازمان تامین اجتماعی هر چه سریعتر افزایش حقوق مابقی بازنشستگانی که تاکنون اقدام نشده بود را اعلام و اجرایی کند.

نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس محترم جمهور در آستانه سفر ایشان و هیات دولت به کرمان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این استان در حوزه های مختلف روز پنج شنبه برگزار شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید