سورپرایز ویژه برای خریداران خودرو | دریافت وام فوری 100 میلیون تومانی خودرو

اگر می‌خواهید خودرو بخرید اما پول کافی ندارید، می‌توانید معادل ۸۰ درصد بهای خودرو از بانک سامان وام دریافت کنید.

سورپرایز ویژه برای خریداران خودرو | دریافت وام فوری 100 میلیون تومانی خودرو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بانک سامان تسهیلاتی تحت عنوان «وام خرید خودرو» به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سقف این وام تا ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصدی است.

برای بهره‌مندی از تسهیلات خودروی بانک سامان، متقاضی باید بالای ۱۸ سال بوده و سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور نداشته باشد. همچنین، نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک باید تایید شود.

برای دریافت این وام، ضمن داشتن سپرده در بانک، باید حساب شما دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد. ۱۵٪ از مبلغ وام هم تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می‌شود.

نکاتی که برای دریافت وام خرید خودرو باید بدانید

اصل مبایعه‌نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو باید به نام وام گیرنده باشد.

این تسهیلات برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

مبلغ وام پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

نرخ سود تسهیلات یادشده مطابق با نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی است.

برای بازپرداخت این وام هم تا حداکثر تا ۳۶ ماه فرصت دارید.

هزینه‌های جانبی دریافت وام خودرو، حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شامل: حق کارشناسی، کارمزد وام،تشکیل پرونده و … برآورده می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید