فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز

طبق بخشنامه منتشره از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو، این گروه صنعتی از ۹ روز شنبه (۲۹ مرداد ماه) محصولات خانواده هایما را در قالب فروش فوری بدون محدودیت قرعه‌کشی، هم بصورت عادی و هم طرح مادران) از طریق سامانه تخصیص یکپارچه عرضه می‌کند.

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

در حالیکه قرار است سومین مرحله از فروش محصولات خودروسازان در نیمه نخست شهریور ماه برگزار شود، گروه صنعتی ایران‌خودرو در بخشنامه‌ای در بخش فروش خود اعلام کرده است که از روز شنبه (۲۹ مردادماه) طرح فروش نقدی فوری محصولات خانواده هایما (هایماS۷پلاس توربوشارژ اتوماتیک و هایما S۵توربوشارژ اتوماتیک با گیربکسAT۶) بدون قرعه‌کشی باموعد تحویل ۳۰ روزه و یا قیمت قطعی را اجرایی می‌کند. 

زمان شروع این طرح ازساعت ۹ روزشنبه هفته پیش‌رو (۲۹ مردادماه) بوده و تا تکمیل ظرفیت، البته حداکثر تا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

متقاضیان از زمان مذکور می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنند؛ سپس به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو (esale.ikco.ir) انتقال داده می‌شوند.

محدودیت‌های خرید شامل اختصاصی یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن گواهی‌نامه معتبر، حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) ازشرکت‌های ایران‌خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماهه، عدم پلاک انتظامی فعال به‌نام متقاضی و شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی اعمال می‌شود.

 همزمان با این طرح، طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران را اجرایی می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید