قیمت خودرو|جدیدترین قیمت خودرو امروز 1 شهریور | ارزانی 10 میلیونی این خودروها

جدیدترین قیمت خودرو امروز 1 شهریور | ارزانی 10 میلیونی این خودروها

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در این بازار است.

جدیدترین قیمت خودرو امروز 1 شهریور | ارزانی 10 میلیونی این خودروها
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت خودرو با نوسان همراه است. قیمت خودرو به دلیل قیمت گذاری دستوری گران شد. قیمت خودرو پس از افزایش تقاضا رو به گرانی رفت. قیمت خودرو  طی ماه های گذشته افزایش یافت. قیمت خودرو امروز را ادامه می خوانیم.

قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز 1 شهریور

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، دنا و رانا در ۲۴ ساعت گذشته است.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۸ میلیون تومان به ۲۷۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۸۸ میلیون تومان به ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۶۰ میلیون تومان به ۳۵۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۶۹ میلیون تومان به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت ارزان شده‌اند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۰ میلیون تومان به ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۰ میلیون تومان به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است و رانا پلاس پانوراما مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۱۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای دنا نیز این ریزش قیمت‌ها اتفاق افتاده است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید